wie/wat ben je?
Ja ik vind het er ook wel leuk, alleen zijn er zoveel van die crossmotors die overal tussendoor schieten. Het eerste jaar dat ik er kwam was het gaaf. Er waren echt heel veel jumps en het zand was toen volgens mij ook een beetje anders.
We gaan ook heel af en toe naar Berghem en daar is het echt gaaf.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik ga meestal op maandag en dan is het altijd leeg dus waar en wat is bergem? is dat een crossbaan of een terrein als de maasvlakte?Blasty schreef:Ja ik vind het er ook wel leuk, alleen zijn er zoveel van die crossmotors die overal tussendoor schieten. Het eerste jaar dat ik er kwam was het gaaf. Er waren echt heel veel jumps en het zand was toen volgens mij ook een beetje anders.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadracer
Ikke ook belg zijn !!!
hahaha ........voor de volle 100% .....nogal een geluk
hahaha ........voor de volle 100% .....nogal een geluk
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Ben VLAMING maar woon in spanje.
Over die jupiler-heiniken-stella kwestie!! Mijn ouders hebben hier een bar-taverne waar heel veel belgen en nederlanders komen. JUPILER is het best verkochte bier, heiniken hebben we totaal geen vraag achter. Op de 2de plaats staat kriek st-louis en op de derde plaats duvel en leffe bruin!! ALL belgium beers, zelfs voor de nederlanders hier bij ons!!
grtzzz
Over die jupiler-heiniken-stella kwestie!! Mijn ouders hebben hier een bar-taverne waar heel veel belgen en nederlanders komen. JUPILER is het best verkochte bier, heiniken hebben we totaal geen vraag achter. Op de 2de plaats staat kriek st-louis en op de derde plaats duvel en leffe bruin!! ALL belgium beers, zelfs voor de nederlanders hier bij ons!!
grtzzz
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadracer
ne belch !
duvelke lkkr !
bacardi bay orange ook nie mis !
duvelke lkkr !
bacardi bay orange ook nie mis !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...