Quad dragraces
-
- Quadracer
15vanaf 6j tot 12jRalph schreef:Iemand suggesties voor het regelement?
vanaf 13j tot 16j
vanaf 17j tot 20j
20j en ouder
50cc tot 150cc
150cc+ tot 250cc
250cc+ tot 400cc
400+ cc
groep van cc's en daarbinnen aparte prijze volgens leeftijd
verboden voor lachgas,turbo's enz.
aparte groepen voor de crossquads en dragspecials
zoiet mss
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
nee ma ge ebt dit zinnetje mss nie geleze:Ralph schreef:Ik denk dat een 50cc weinig kans heeft tegen 150 maar zoiets moet het inderdaad worden.
groep van cc's en daarbinnen aparte prijze volgens leeftijd
ze kome wel uit tege mekaar ma hebbe een apart klassement
snappie ??
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Nog niet, ik denk dat ik dat binnenkort maar eens ga proberenBlaster-boy schreef:in de sprint zal die van u wel heel ver gerake in de ranking zo'n moordmachienSlOoT schreef:Dit lijkt me best wel grappig, en een ultieme kans om me quad eens aan de tand te voelen
btw hebt ge mijn kleurmengeling al eens met da pc programma uitgeprobeert op uwe quad
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrider