Polaris Outlaw
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 229
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
- Locatie: omgeving antwerpen
- Contacteer:
ja is nog altijd de zelfde motor,MAAR 50pk .Hoeveel zou de nieuwe Raptor eruithalen met zijn 686cc .Heb de test gelezen van het franse quadmagazine "Quad passion magazine" en vondt nergens geen pk vermelding.Ook niets op de site van Yamaha.BTW.ze waren wel heel content tijdens de test van de goede remmen.
Enjoy your ride...
-
- Quadracer
- Berichten: 1129
- Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
- Locatie: atvland
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Het scheelt dat ze hem daar ook niet voor verzonnen hebben ik denk dat een grizz ook niet echt goede tijden zal halen daar.doubletracing schreef:is wel raar dat hij 2 aparte veren heeft.op de weg als je draait aan hoge snelheid zakt de quad toch weg aan de buitenkant achteraan
denk niet dat hij op supermotard snelle tijden zou rijden...
Ik vind dit echt een superidee en past prima bij een rijder zoals ik ik rijd niet puur cross of puur offroad. En wil het gewoon allebij doen dat het niet de beste quad is voor een van die beide maakt toch niet uit het kan wel!! Ik zie niemand met een yzf vet gaan ploeteren en niemand met een grizz het cirquit opgaan en met deze wel.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Dat ze er nu nog maar achterkomen, onafhankelijke achterwielveringen.
Je gaat niet zo lekker kunnen driften in de bochten, maar het gaat toch als je wat gewoon bent (ja, zelfs met een utility).
Je moet eens de uitleg op hun site lezen, lijkt me zeer handig.
Ik voorspel dat er nog merken zullen volgen.
Je gaat niet zo lekker kunnen driften in de bochten, maar het gaat toch als je wat gewoon bent (ja, zelfs met een utility).
Je moet eens de uitleg op hun site lezen, lijkt me zeer handig.
Ik voorspel dat er nog merken zullen volgen.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Onafhankelijke vering achteraan
Snap niet dat jullie zo negatief denken over de onafhankelijke achtervering. Stel je eens een race auto voor met starre achteras? Dan sta je elke bocht dwars en ga je echt niet zo snel. Als ze er mee door gaan experimenteren kan iedereen bergijpen dat dit de toekomst is.
Je moet de veringen natuurlijk wel zien waar voor het gerbuikt wordt, maar onafhankelijk is simpelweg beter. Het is wel wennen waarschijnlijk en moeilijk af te stellen. Maar denk dat men zelfs voor supermoto een snellere quad kunnen maken met onafhankelijke vering.
Je moet de veringen natuurlijk wel zien waar voor het gerbuikt wordt, maar onafhankelijk is simpelweg beter. Het is wel wennen waarschijnlijk en moeilijk af te stellen. Maar denk dat men zelfs voor supermoto een snellere quad kunnen maken met onafhankelijke vering.