Nja, voor even mss, maar ik denk toch dat ik voor de Grizzly 125 ga gaan. Of een Blaster of een Bruin 250. Wat kost die laatste en hoeveel maximum km's kan zo een quad (beestje) aan ?quadaxion schreef:een quad huren is misschien een oplossing!!!
www.traqoquads.tk
Yamaha
Re: qaud huren
Een Bruin 250 kost ongeveer (bij mijn dealer) 5400.
Een Bruin 300 ongeveer 6200 en een Bruin 300 4x4 7100.
Is natuurlijk te zien wat je financieele mogelijkheden zijn, maar ik heb al op zo'n Bruin 300 4x4 gereden, en dat is toch wel al een serieuse quad dat je niet snel beu gaat worden!
Laat je niet ompraten om een schakelquad te kopen
Het is gewoon helemaal anders met een automaat, zeker niet saaier.
Ik ben zelf overgestapt van manueel naar automaat, en geen seconde spijt van gehad.
Een Bruin 300 ongeveer 6200 en een Bruin 300 4x4 7100.
Is natuurlijk te zien wat je financieele mogelijkheden zijn, maar ik heb al op zo'n Bruin 300 4x4 gereden, en dat is toch wel al een serieuse quad dat je niet snel beu gaat worden!
Laat je niet ompraten om een schakelquad te kopen
Het is gewoon helemaal anders met een automaat, zeker niet saaier.
Ik ben zelf overgestapt van manueel naar automaat, en geen seconde spijt van gehad.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Nja, vind ik ook, ik hou natuurlijk wel rekening met de tips hier. Zo een Grizzly125 lijkt mij ook wel goed als gewone huis-werk quad, en ik las in een review dat hij toch ook 70 haalt, wat voor mij genoeg is.L.D. schreef:Een Bruin 250 kost ongeveer (bij mijn dealer) 5400.
Een Bruin 300 ongeveer 6200 en een Bruin 300 4x4 7100.
Is natuurlijk te zien wat je financieele mogelijkheden zijn, maar ik heb al op zo'n Bruin 300 4x4 gereden, en dat is toch wel al een serieuse quad dat je niet snel beu gaat worden!
Laat je niet ompraten om een schakelquad te kopen
Het is gewoon helemaal anders met een automaat, zeker niet saaier.
Ik ben zelf overgestapt van manueel naar automaat, en geen seconde spijt van gehad.
Dat denk je. Maar na een tijdje zul je toch naar iets zwaarder willen gaan hoor.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Als je eerst de 125 koopt, en hem daarna verkoopt ga je al een pak geld "kwijt" zijn.
Ik zou zeggen: probeer met de quads een testrit te doen. Je zult wel direct het verschil merken tussen een 125 en een 250/300.
Mijn advies: spaar eventjes door voor die 250, of nog ietsje hoger, je gaat het je later niet beklagen.
Ik zou zeggen: probeer met de quads een testrit te doen. Je zult wel direct het verschil merken tussen een 125 en een 250/300.
Mijn advies: spaar eventjes door voor die 250, of nog ietsje hoger, je gaat het je later niet beklagen.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"