Yukon EXL 150 sssssnnnnneeeeeeellllllllleeerrr
Yukon EXL 150 sssssnnnnneeeeeeellllllllleeerrr
Hoi,
Ik heb een Eton Yukon EXL 150 voor op de weg. De kilometerteller gaat niet verder dan 80. Weet iemand of daar andere voor zijn?
Ook wil ik harder rijden maar toch ook het snelle optrekken behouden. Wie heeft een tip? Andere uitlaat? Andere tandwielen?
Groeten van waarschijnlijk de enige op-de-weg quatter in Arnhem
Ik heb een Eton Yukon EXL 150 voor op de weg. De kilometerteller gaat niet verder dan 80. Weet iemand of daar andere voor zijn?
Ook wil ik harder rijden maar toch ook het snelle optrekken behouden. Wie heeft een tip? Andere uitlaat? Andere tandwielen?
Groeten van waarschijnlijk de enige op-de-weg quatter in Arnhem
Harder rijden betekent minder snel optrekken, dat is gewoon een feit. Of je moet het veranderen van de tandwielen combineren met andere uitlaat ofzo dan compenseert dat in het acceleratieverlies.
Tandwielen veranderen is t makkelijkst en kost bijna niets.
Tandwielen veranderen is t makkelijkst en kost bijna niets.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
Dat zei ik toch ook, als je uitlaat en tandwiel combineert kun je acceleratieverschil opheffen.QUADRIVEM schreef:dat is niet helemaal juist Teunie,de mijne gaat harder nu in topsnelheid en in optrekken
Maar het is een natuurwet dat ie minder snel optrekt met groter tandwiel als je verder niets verandert.
(behalve als vroeger je wielen slipten, dan kan t dubbel positief uitpakken met groter tandwiel)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"