dank u, zo denk ik er ook over, was al bang dat ik de enige wasBlasty schreef:Slaat allemaal nergens op dat je met een Yfz niet op de weg kan Gewoon andere tandwielen erop. En dat je dan te veel toeren maak slaat ook nergens op want dat bepaal je zelf
Yfz is juist mooi voor op de weg als je afentoe een beetje gas wil geven. Kijk maar naar die supermotards.
ben nieuw hier... welke quad???
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quad Expert
- Berichten: 2465
- Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
- Locatie: gezellig
- Contacteer:
Gemaakt voor de baan is m allesinds niet Hangt een beetje af hoe ver je moet.
Moet je lange banen doen?
Koop je beter iets anders.
Of is 't niet TE ver rijden?
Dan is't goed. Een dopje tweetakt olie in de benzine tank kan geen kwaad. Geeft wat extra smering, dat verbrand hij wel. Wel niet te gul zijn daarin natuurlijk! Ook je rijstijl doet veel!
Moet je lange banen doen?
Koop je beter iets anders.
Of is 't niet TE ver rijden?
Dan is't goed. Een dopje tweetakt olie in de benzine tank kan geen kwaad. Geeft wat extra smering, dat verbrand hij wel. Wel niet te gul zijn daarin natuurlijk! Ook je rijstijl doet veel!
wat is dan wel gemaakt voor de weg? mijn persoonlijke voorkeur op dit moment gaat naar de predator, maar een raptor heeft ook wel wat. (als ik dus verdiep in de tests van div. quads gaat de predator met de overwinning aan de haal..) Waar het mij eigenlijk om gaat is dat de quad een berg vermogen moet hebben en ophanging en vering is daarna nog te verbeteren. of heb ik het nu mis????Blasty schreef:Tja, maar een Raptor of Z is ook niet gemaakt voor op de weg.Rik350 schreef:alles kan maar of het er voor gemaakt is
hmmmmmm. eat me..
Als je topsnelheid of acceleratie bedoelt, heb met mijn KFX400 met cams en CDI gereden tegen de Predator500 (met Rino demper) van mijn buurman en we gaan gelijk op, ook in topsnelheid.
Vermogen is later bij te werken, vering en wegligging ook.
Je moet gewoon een basis (chassis!!) kiezen die goed bij jou past en die verder uitbouwen als je hem beter leert kennen.
Chassiskeuze is dus vrijwel het belangrijkst, wil je een MX-quad, een weg-quad,.......
Elke quad is zeer snel te maken als je er maar genoeg geld in pompt.
Als je echt een berg makkelijk vermogen wilt moet je Banshee nemen.
Maar dan zit je wel vast aan een chassis wat meer op weggebruik gericht is.
Vermogen is later bij te werken, vering en wegligging ook.
Je moet gewoon een basis (chassis!!) kiezen die goed bij jou past en die verder uitbouwen als je hem beter leert kennen.
Chassiskeuze is dus vrijwel het belangrijkst, wil je een MX-quad, een weg-quad,.......
Elke quad is zeer snel te maken als je er maar genoeg geld in pompt.
Als je echt een berg makkelijk vermogen wilt moet je Banshee nemen.
Maar dan zit je wel vast aan een chassis wat meer op weggebruik gericht is.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
tja de ene zegt van wel de andere van niet maar ik rij ook met een yfz en rij meestal op de weg,lig nu met baanbandjes en voor zo verre ik kan zeggen heb ik nog niets van problemen ondervonden.integendeel,is een beest van een quad!!
lig wel met tandwiel 15 vooraan en denk van 16 te steken,voor op de baan is da toch wel het beste denk ik.weet niet of het ideaal is om de achterste ook te vervangen?zoals reeds gezegd,yfz is een crossquad maar als ge de tandwielen vervangt zouden er zich niet meer problemen mogen opdoen dan bij een andere....tis zoals ge zelf wilt!
greetz!
lig wel met tandwiel 15 vooraan en denk van 16 te steken,voor op de baan is da toch wel het beste denk ik.weet niet of het ideaal is om de achterste ook te vervangen?zoals reeds gezegd,yfz is een crossquad maar als ge de tandwielen vervangt zouden er zich niet meer problemen mogen opdoen dan bij een andere....tis zoals ge zelf wilt!
greetz!
yfz450se
nou, ik heb vandaag met de predator gereden en met de scrambler 500 h.o. en de phoenix 200.. HOLY SHIT, is niet normaal meer. predator erug lichte machine en heeeeeel zoekerig (komt door de rarz banden) en de scrambler is erug leuk door de automaat en de automatische 4wd. en was een stuk steviger op de wegmet evengoed mx banden. Wil nu nog alleen een raptor 660 en een yfz 450 proberen. Maar DAMN, had niet verwacht dat die dingen zo van hun plek gingen. Gewoon wheelies!!!!!!!. Dus ik met die man om tafel (Zelfs mijn schoonvader die mee was wou de phoenix 200 met kenteken aanschaffen!!!!) geeft die kl#@tz@k gewoon VEEL te weinig inruil voor mijn motor. dus bij deze man worden wij het niet eens. Ja want mijn schoonvader heeft het virus ook. Leuk he. gr wally
hmmmmmm. eat me..
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 188
- Lid geworden op: za 22 okt, 2005 19:03
- Locatie: Lovendegem
- Contacteer:
idd keer alle drie uitproberen eh, maar tja heb yfz 450 en raptor 660 .... is gewoon kwestie van smaak en wat je er mee wil doen, tip rustig nadenken en keer laten bezinken, weten wat je er mee wil doen ....
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be