Euroquadweekend 2005
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Euroquadweekend 2005
kris (blaster200) heeft een film gemaakt over de quaddag in neeroetere is natuurlijk te bekijken op www.dqt.be
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
die pocket bike en die lt50 hebbe toch wa meegemaakt eh maarten
Laatst gewijzigd door Blaster-boy op di 09 aug, 2005 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
het was te slecht weer om te filmeDomi schreef:Ik klaag niet, ik zeg gewoon wat er nog bij mocht.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Als alles goed is komt er nog een volgend quadweekendDavid, kfx 700 schreef:tja ik vind het best grappig
der zijn altijd die moeten klagen...
Had ik geweten dat jullie een cameraman zochten... ik was er ook
Ik hoop dat jullie het volgend jaar terug organiseren
En om een film te maken die iedereen goed vind... dan moet ge al heel goed uw best gaan doen en dan nog zijn er die beginnen te klagen...
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
bwah ! ik vind het ook spijtig dat er niet veel gefilmd werd! mss kanje 1 persoon verantwoordelijk zetten voor minstens 2 u beeldmateriaal van het crossen zelf ! daar kan je dan uit beginne knippeBlasterke200 schreef:Als alles goed is komt er nog een volgend quadweekendDavid, kfx 700 schreef:tja ik vind het best grappig
En om een film te maken die iedereen goed vind... dan moet ge al heel goed uw best gaan doen en dan nog zijn er die beginnen te klagen...
grtzzzzzzzzzzz
Ok, ik zal je 2 uur beeldmateriaal bezorgen en gij moogt monteren.... Veel plezier als je weet hoelang er aan een filmpje van een kwartier gewerkt word dan gaat uw goesting over om er 1 van 2 uur te maken.banshee--lover schreef:bwah ! ik vind het ook spijtig dat er niet veel gefilmd werd! mss kanje 1 persoon verantwoordelijk zetten voor minstens 2 u beeldmateriaal van het crossen zelf ! daar kan je dan uit beginne knippeBlasterke200 schreef:Als alles goed is komt er nog een volgend quadweekendDavid, kfx 700 schreef:tja ik vind het best grappig
grtzzzzzzzzzzz
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams