Hoe de plastiek terug blinkend krijgen???
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
je nieuwe §spatborden gaan eens zo goed blinken , goede tip,blijf er met industriele ontvetter af en zeker brake cleaner,sommige merken kunnen geen kwaad;maar andere werken vrij aggresief, ontvet gewoon doormiddel van water en dreft met een hele zachte vod, niet met keukenpapier ofzo want dat schuurt. En na ontvetten insmeren met siliconenspray of iets dergelijks houd je plastiek heel lang mooi.
yep, quad is per total!!
Had hem nog maar 3 maand, ma was mijn fout nie, die vent stak de baan over, was al donker, en had mij nie gezien! Dus heb ma beslist om keer over zijne bmw te springen. Bal in zijn flank, koprol derover en op mijn voeten terrect gekomen. Hij was in redelijk in shock, ik heb just ne verstuikte voet en ben overal stijf. Ge gaat dan gaan crossen voor de ultieme kick en gisteren kreeg ek hem zo voorgeschoteld!
Waja, quad wordt volledig vergoed, gelukkig en ik heb weer wat meer ervaring e! Ga allesinds de quads nie opgeven (veel te leutig daarvoor )
Greetz
Had hem nog maar 3 maand, ma was mijn fout nie, die vent stak de baan over, was al donker, en had mij nie gezien! Dus heb ma beslist om keer over zijne bmw te springen. Bal in zijn flank, koprol derover en op mijn voeten terrect gekomen. Hij was in redelijk in shock, ik heb just ne verstuikte voet en ben overal stijf. Ge gaat dan gaan crossen voor de ultieme kick en gisteren kreeg ek hem zo voorgeschoteld!
Waja, quad wordt volledig vergoed, gelukkig en ik heb weer wat meer ervaring e! Ga allesinds de quads nie opgeven (veel te leutig daarvoor )
Greetz
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
k heb laatst ergens een verhaal zien staan dat ging over dat je plastic als nieuw kunt maken door het in een bepaalde volgorde te schuren
k heb de link gevonden naar dat artikel http://3wheelerworldforums.com/showthre ... ge=1&pp=15
k heb de link gevonden naar dat artikel http://3wheelerworldforums.com/showthre ... ge=1&pp=15
CustomCoatingsHelvoirt