yfz450 of predator
de predator bewijst zich zelf meer en meer in de cross hoor !!
is echt een veel sterker kader dan dat v/d YFZ ! en kwa power zal het wel bijna gelijk blijven !
@ teun: de rijder v/d quad doet er veel aan hoor ! hoe hard hij hem open trekt ofzo.. ik heb nonkel schelfhout met yfz en drè met predator zien rijden en die gingen gelijk op... drè ging zelf's iets harder !
grtzzzzzzzzzz
is echt een veel sterker kader dan dat v/d YFZ ! en kwa power zal het wel bijna gelijk blijven !
@ teun: de rijder v/d quad doet er veel aan hoor ! hoe hard hij hem open trekt ofzo.. ik heb nonkel schelfhout met yfz en drè met predator zien rijden en die gingen gelijk op... drè ging zelf's iets harder !
grtzzzzzzzzzz
waar zie je zoon predator nou rijden dat zegt toch al genoeg
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik zou gaan voor de predator, ziet er goed uit, heeft een goed blok, een sterk frame en kan je overal gebruiken (allround). een yfz is meer op mx toegelegt, dusja, alst je ook op de baan wil en wil in de bossen rijden enzo, ga dan maar voor de predator, zie je zo veel niet ook, lekker exclusief
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
ik volg de groote crossen wel pont de vaux 50 keer yamaha 450 10 keer predator en op le touget ben ik geweest en er waren heel weinig predators
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
[quote="banshee--lover"]de predator bewijst zich zelf meer en meer in de cross hoor !!
grtzzzzzzzzzz[/quote]
Ik ben dré toch voorbij gegaan met een volledig standaard yfz
grtzzzzzzzzzz[/quote]
Ik ben dré toch voorbij gegaan met een volledig standaard yfz
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
lees nog'syamaha4life schreef:Ik ben dré toch voorbij gegaan met een volledig standaard yfzbanshee--lover schreef:de predator bewijst zich zelf meer en meer in de cross hoor !!
grtzzzzzzzzzz
http://www.yfzcentral.com/videos/
En daan op het plaatje links van de steigerende Yfz klikken
Ja de Yfz en Predator gaan even hard.
En daan op het plaatje links van de steigerende Yfz klikken
Ja de Yfz en Predator gaan even hard.
Dat ze gelijk opgaan zegt niets over de quad.banshee--lover schreef:de predator bewijst zich zelf meer en meer in de cross hoor !!
grtzzzzzzzzzz
Ik ging hem in neeroeteren bijna voorbij met zn YFZ, wil dat daarom zeggen dat mijn KFX evenveel power heeft?
Tuurlijk maakt de rijder verschil, maar als we naast elkaar op asfalt optrekken en precies op dezelfde top uitkomen dan zit er niet zoveel verschil in denk ik.
Dre zegt dit zelf ook nadat hij op mijn quad gereden heeft.
Denk dat de Predator gewoon veel beter allround is dan de YFZ, dat is niets voor niets een quad gemaakt voor het circuit!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Daar heb je gelijk in. Gewoon quads naast elkaar
zetten op het asfalt geeft niet echt een goed beeld weer.
Je moet al een redelijk verschil hebben in pk's eer je een groot verschil maakt. Het gaat dan nog maar meestal over enkele quadlengtes...
om nog maar te zwijgen hoe moeilijk het is om in 1ste zo rap mogelijk te starten maar niet veel wheelspin of wheelie te maken op asfalt.
zetten op het asfalt geeft niet echt een goed beeld weer.
Je moet al een redelijk verschil hebben in pk's eer je een groot verschil maakt. Het gaat dan nog maar meestal over enkele quadlengtes...
om nog maar te zwijgen hoe moeilijk het is om in 1ste zo rap mogelijk te starten maar niet veel wheelspin of wheelie te maken op asfalt.
KFX540