Bijna 16.... Aanschaf Quad dus!!!
Bijna 16.... Aanschaf Quad dus!!!
Hallo,
Ik ben dus nu bijna 16 en dus ben op zoek naar een 50cc Bromquad.
Maar ik ben niet zo bekend in dit gebied.
Zoek nu dus een Bromquad die groot genoeg zijn voor mijn lengte ik ben 1.69m.
Heb je dus ook grotere 50cc bromquads dan de 50cc kinderminiquadjes
wacht op reactie
Ik ben dus nu bijna 16 en dus ben op zoek naar een 50cc Bromquad.
Maar ik ben niet zo bekend in dit gebied.
Zoek nu dus een Bromquad die groot genoeg zijn voor mijn lengte ik ben 1.69m.
Heb je dus ook grotere 50cc bromquads dan de 50cc kinderminiquadjes
wacht op reactie
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja die heb je zeker, ik weet niet waarvan je bent, maar deliege quads verkoopt er ook, dit is in Merelbeke (Oost-Vlaanderen)
check www.deliegequads.be
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Jah klopt maar ik kan alleen de Masai L50 vinden.Steffen schreef:ja die heb je zeker, ik weet niet waarvan je bent, maar deliege quads verkoopt er ook, dit is in Merelbeke (Oost-Vlaanderen)
greetz
Zou dat het enigste zijn. Nou ga ik toch maar eens kijken hoe duur ze zijn en of er 2de handse er al van zijn.
Alvast bedankt he.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
De Acces Streak 50 is nog een redelijke grote quad, en het is nog een mooi
model --> http://www.kapaza.nl/detail/755459/Acce ... _Quad.html <--
Groetjes
model --> http://www.kapaza.nl/detail/755459/Acce ... _Quad.html <--
Groetjes
Yamaha Banshee 05' & 97'
Er is al eens een topic over deze quad geweest --> http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ces+streak <--
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Quadracer
Neej want als ik 18 ben heb ik al een auto, sterker nog heb er nu al een die ik samen met mijn pa ga opknappen. En die quad laat ik dan toch links(of was het nou rechts ) staan.doubletracing schreef:ksnap niet dat men aan 16jaar nog een 50cc koopt?
moest je nu een blaster kopen in occasie ofzo heb je daar toch veel meer aan en eenmaal je 18 bent zet je hem op baan...
Maar even tussendoor moet wel eerlijk zeggen dat dit het eerste forum is waar ik eens een keer goed geholpen word.
ik moet doublet racer gelijk geven ! hijzelf rijd met YFZ 450, ik met een banshee ! en vele andere op'n Z of minste een blaster !
als 16 jarige zie ik me niet dadelijk op'n 50 cc zitten ! als het is om over baan te snorren koop u dan liever nen booster of iets dergelijk's ! veel handiger !
en je gaat rapper kunne rijden ! die 50cc bromquadjes zijn eerder voor kids bedoelt denk ik zo !
grtzzzzzzzzzzz
als 16 jarige zie ik me niet dadelijk op'n 50 cc zitten ! als het is om over baan te snorren koop u dan liever nen booster of iets dergelijk's ! veel handiger !
en je gaat rapper kunne rijden ! die 50cc bromquadjes zijn eerder voor kids bedoelt denk ik zo !
grtzzzzzzzzzzz
Kijk deze heb ik nu gezien Aeon Cobra 49.9cc
Deze man die hem 2de hands verkoopt woont bij mij in de buurt dus ik ga een keer bij hem op bezoek om naar deze quad te kijken.
Dit vertelt hij er over:
de quad is geheel schadevrij
heeft nog mooie banden
nieuwe handvaten
spoiler
49,9cc
electr start en kickstarter
verlichting
zeer weinig op gereden
pas netjes gespoten
100% eerlijk
loopt goed
Vraagprijs: €775,- (valt nog vast wel over te praten)
Is dit volgens jullie een eerlijke prijs
Maar zijn er dingen waar ik specefiek naar moet vragen of naar moet kijken. Want hij is 2de hands en niet is iedereen is 100% eerlijk al zeggen ze van wel.
Dus is het een aanrader of afrader???
Dan nu de volgende
Ook een Aeon 49cc
Gele AEON QUAD,
Rijd goed,
Er liggen hogere wielen onder,
En hij rijdt snel.
Het is het zelfde model als op de foto, alleen dan een gele.
Maar geeft hij/zij er niet over prijs
Vraagprijs €600,-
Aanrader, afrader??
Stay tuned misschien krijg ik nog meer aanbiedingen toe geschoven.
Alvast bedankt dat jullie een beetje meekijken.
Joey
Deze man die hem 2de hands verkoopt woont bij mij in de buurt dus ik ga een keer bij hem op bezoek om naar deze quad te kijken.
Dit vertelt hij er over:
de quad is geheel schadevrij
heeft nog mooie banden
nieuwe handvaten
spoiler
49,9cc
electr start en kickstarter
verlichting
zeer weinig op gereden
pas netjes gespoten
100% eerlijk
loopt goed
Vraagprijs: €775,- (valt nog vast wel over te praten)
Is dit volgens jullie een eerlijke prijs
Maar zijn er dingen waar ik specefiek naar moet vragen of naar moet kijken. Want hij is 2de hands en niet is iedereen is 100% eerlijk al zeggen ze van wel.
Dus is het een aanrader of afrader???
Dan nu de volgende
Ook een Aeon 49cc
Gele AEON QUAD,
Rijd goed,
Er liggen hogere wielen onder,
En hij rijdt snel.
Het is het zelfde model als op de foto, alleen dan een gele.
Maar geeft hij/zij er niet over prijs
Vraagprijs €600,-
Aanrader, afrader??
Stay tuned misschien krijg ik nog meer aanbiedingen toe geschoven.
Alvast bedankt dat jullie een beetje meekijken.
Joey
Laatst gewijzigd door Joey_Yoej op do 18 aug, 2005 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
dat ding kan je onder die tafel op de achtergrond zetten... als je 1.70m zijt, dan ga je me toch niet zeggen, dat je graag met je knieën in je nek zit rond te rijden...
die dingen zijn gewoon veel te klein... doe zoals banshee-lover zegt, en koop je voor dat geld een brommerke... ne wallaroo ofzo
denk eerlijk gezegt dat je er meer plezier aant zult beleven, dan aan zo'n quadje waar je maar bekrompen opzit hoor
die dingen zijn gewoon veel te klein... doe zoals banshee-lover zegt, en koop je voor dat geld een brommerke... ne wallaroo ofzo
denk eerlijk gezegt dat je er meer plezier aant zult beleven, dan aan zo'n quadje waar je maar bekrompen opzit hoor
Pure adrenaline attached with a license plate !
volledig juist!! ik ben 17 en rij sinds mn 16 met een Z400banshee--lover schreef:ik moet doublet racer gelijk geven ! hijzelf rijd met YFZ 450, ik met een banshee ! en vele andere op'n Z of minste een blaster !
grtzzzzzzzzzzz
mijn neefje is 10 en rijd met een warrior 350cc
mijn kleinste neefje is er 7 en rijd met een 80cc
je kunt dus al nadenken...
ik heb zelf een scooterke waar ik mee rondtoer! alsk 18 ben, rij ik op straat met de Z!! En ik ook heb al een auto klaar staan voor me, die ik aan het opknappen ben, maar een auto en quad is ZO'N groot verschil, dat ik meer van de quad hou, maar een auto is noodzakelijk (snelweg, winter,...)
ik zou NOOIT van mn leven een 50cc kopen, het is erg vernederend (zal je zelf wel merken als je het doet)!!
mijn mening!
greetz,S