lucht filterdeksel
- blaster_Horst
- Easy Quadrider

lucht filterdeksel
wat gebeurt er als ik zonder luchtfilterkap ga rijden op een blaster? krijg k dan meer trekkracht ofzow? als k dat doe moet ik dan nog andere dingen veranderen???
ALs je bij een 4-takt enkel je luchtdeksel eraf neemt( bij een stadaard) dan verslikt hij zich, maw teveel luchtFranky schreef:als je zonder luchtfilterdeksel rijd...en je past je sproeier niet aan (laat ons zeggen, dat 't maar 'ns is voor te testen is...) ga je dan ook verschil in power voelen, of zal je quad juist slechter rijden???
Bij een blaster zal dit hetzelfde zijn, natuurlijk is dit véél gemakkelijker af te stellen dan bv een raptor(dubbele carbu)
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
kheb nu men luchtfilterdeksel er af gedaan bij m'n blaster...en 'm maakt een dieper en mooiere sound, maar hij trekt wel trager op,
hij blijft ff steken persies, en dan trekt ie door...
maar, moet ik m'n jetting aanpassen? want zelf begin ik ni te prullen aan men carbu, en die quaddealers vragen te veel geld...voor zo'n klein prullen
en als ik nu een nylonkous of iets dergelijks over dat "open gat" trek, mag ik dan in stof rijden, of gaat dat er door zoals niets???
maar vooral --> MOET ik rejetten, of ga ik m'n cilinder mischien vastrijden???
hij blijft ff steken persies, en dan trekt ie door...
maar, moet ik m'n jetting aanpassen? want zelf begin ik ni te prullen aan men carbu, en die quaddealers vragen te veel geld...voor zo'n klein prullen
en als ik nu een nylonkous of iets dergelijks over dat "open gat" trek, mag ik dan in stof rijden, of gaat dat er door zoals niets???
maar vooral --> MOET ik rejetten, of ga ik m'n cilinder mischien vastrijden???
Pure adrenaline attached with a license plate !
je moet zeker rejetten, dat ie zo inhoud wil zeggen dat je mengsel niet goed staat en dat je zo op termijn je motor vast rijd 
Dealers vragen er veel geld voor zeg je? misschien al eens aan gedacht wat het je kost als je zo blijft door rijden en 't blok vastrijd?
en zoveel zullen ze nu ook niet vragen om de jetting eens na te kijken denk ik...
Zelf experimenteren kan je beter niet doen als je niet weet waar je me bezig bent.
Dealers vragen er veel geld voor zeg je? misschien al eens aan gedacht wat het je kost als je zo blijft door rijden en 't blok vastrijd?
en zoveel zullen ze nu ook niet vragen om de jetting eens na te kijken denk ik...
Zelf experimenteren kan je beter niet doen als je niet weet waar je me bezig bent.
Vergeet die nylon kous maar
Die houd enkel het grote vuil tegen en niet stof !!
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
dit is mss een oplossing 
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage