probleem raptor 660 2003 of 700 nieuw

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
wally
Quadracer
Quadracer

probleem raptor 660 2003 of 700 nieuw

Bericht door wally »

Ik heb een klein probleem, er mailde mij een man die en raptor 660 2003 se heeft met rino uitlaat en extra set wielen met banden voor op de weg, INCL kenteken. vr pr 8250. maar ik las een artikel http://www.off-road.com/atv/reviews/qua ... tride.html over de nieuwe 700 en zit nu met een dilemma. ruil mijn motor op de 660 en krijg 1000 euro toe of ik koop de 700 nieuw ZONDER KENTEKEN en zet die over een jaar op kenteken. (ik ga trouwen in mei volgend jaar, dus je weet wat het kost)) Wat moet ik doen? kan ik de 660 nemen en voor 1000/1500 euro aan upgraden of een nieuwe 700 en er voorlopig mee crossen en upgraden. HELP!!!!!

p.s. sorry over de vele topics want ik weet het niet meer.....
hmmmmmm. eat me..
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

hmmm heeft niemand hier een mening????????
hmmmmmm. eat me..
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

660 nemen en upgraden, je zal zkr meekunnen met een 700 en dan heb je ook direct jouw papieren en komt er niet te veel meer bij kijken, ik vind de 8250 € wel redelijk veel geld voor een raptor van 2 jaar oud...
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

het is incl extra set velgen en baanbanden. en rinodemper. wat is dan een goeie prijs voor een raptor special edition incl. kenteken in nederland.. bj eind 2003.
hmmmmmm. eat me..
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

wally schreef:het is incl extra set velgen en baanbanden. en rinodemper. wat is dan een goeie prijs voor een raptor special edition incl. kenteken in nederland.. bj eind 2003.
ja vind ik ook wel als je natuurlijk iets speciaal wilt op dit moment voor de 700 gaan
jenzie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jenzie »

Ik zou gaan voor de 700,vooral omwille van de injectie en omdat t een nieuw model is!
Ook als je m nadien terug wil verkopen,ga je er veel meer geld voor terugkrijgen als voor de 660!
Maar ja daar heeft iedereen zn eigen mening over!

Ikzelf ga volgende week de 700 bestellen,dus binnenkort
weer een "QUAD-DRIVER" erbij :P

Greetz
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Als je die 700 koopt, dan zal je er de kinderziektes moeten bijnemen. Net zoals toen de raptor 660 uitkwam.

Injectie is makkelijk, maar owee als er iets aan scheelt, zelf maken zonder echte kennis van zaken is onmogelijk. Je gaat teneerste al software en een of andere obd of diagnose kabel moeten hebben om het probleem echt te kunnen oplossen. Waarschijnlijk werk dat ding al met foutcodes enzo

grtzz
lowdriver
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door lowdriver »

als je iets oplecht heb je een nieuwe !!
Ik ga de raptor 700 ook kopen 9000€
En dan heb je zoals hier al verteld is ineens een nieuwe he !!!

Succes :)
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Ik zou toch ook voor een 700 gaan, mocht je natuurlijk een 660 NIEUW aan megabangelijke prijs kunnen kopen, dan is het wat anders.

Maar men gevoel zou voor de 700 gaan enkel het financieel verstand zou voor een 660 gaan, :lol:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

davyrox schreef:Als je die 700 koopt, dan zal je er de kinderziektes moeten bijnemen. Net zoals toen de raptor 660 uitkwam.

Injectie is makkelijk, maar owee als er iets aan scheelt, zelf maken zonder echte kennis van zaken is onmogelijk. Je gaat teneerste al software en een of andere obd of diagnose kabel moeten hebben om het probleem echt te kunnen oplossen. Waarschijnlijk werk dat ding al met foutcodes enzo

grtzz

bij de 700 ligt er een fiche voorzien onder het zadel om fouten uit te lezen .gezien bij deliege :wink:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

doubletracing schreef:
davyrox schreef:Als je die 700 koopt, dan zal je er de kinderziektes moeten bijnemen. Net zoals toen de raptor 660 uitkwam.

grtzz

bij de 700 ligt er een fiche voorzien onder het zadel om fouten uit te lezen .gezien bij deliege :wink:

Voila, zoals ik dus zei he. Zelf aan knutselen, vergeet het al maar zonder dianosemateriaal ......

Das net zoals vag.com voor VAG autos .....

grtzzz
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

davyrox schreef:
doubletracing schreef:

grtzz

Voila, zoals ik dus zei he. Zelf aan knutselen, vergeet het al maar zonder dianosemateriaal ......

grtzzz
Ja heb je gelijk....vraag me af welke dealer zo snel(buiten de officiele dan) de scholing laat staan de apparatuur zal hebben!!!! :? :?
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Ad schreef:
davyrox schreef:
doubletracing schreef:

grtzzz
Ja heb je gelijk....vraag me af welke dealer zo snel(buiten de officiele dan) de scholing laat staan de apparatuur zal hebben!!!! :? :?
Valt te bezien hoe goed hij bevriend is met zijn leverancier denk ik. Alle software valt te kraken en te kopieren. :wink:

Zoeen kabel kan je zelf maken ......

grtzzz
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

volgens mij gaan er weinig quadverdelers zijn die de 700 goed kunnen afstellen laat staan repareren bij een panne.denk dat je dan beter bij een yamaha verdeler zoals schiettecatte ofzo zou gaan.denk wel dat die mechaniciens een aangepaste bijscholing krijgen van yamaha uit.
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

doubletracing schreef:volgens mij gaan er weinig quadverdelers zijn die de 700 goed kunnen afstellen laat staan repareren bij een panne.denk dat je dan beter bij een yamaha verdeler zoals schiettecatte ofzo zou gaan.denk wel dat die mechaniciens een aangepaste bijscholing krijgen van yamaha uit.
Afstellen via uw diagnose toestel zal niet lukken denk ik. Om af te stellen ga je een andere chip moeten monteren die je dan ook nog eens gaat moeten kunnen herschrijven of schrijven, dus daarvoor heb je al bv winols of zoiets nodig.

Ik denk dat genen enkelen dat in BE gaat kunnen of willen in investeren ....

grtzzzz
Plaats reactie