je kan er op woensdag en zaterdag trainen is een mooie baan voor quads net zo hard als neeroeteren zekker de moeite waard om heen tegaan
en je hoeft geen lid tezijn
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Hebben die een adress Wil er misschien ook wel heen
En wat voor een soort grond is het want de grond van Berghem zit na een maand nog steeds op je quad
Het is KLEI. Gewoon superhard. Er is trouwens een nieuwe weg erheen, je rijd de snelweg (A15) af en meteen naar rechts de nieuwe weg op (op een rotonde geloof ik) eventjes doorrijden en dan rechts, na 30 meter zit er dan een hek. Ook ligt er een nieuw bultje, echt een rotbult, je springt alleen omhoog, niet naar voren.
Ozo. Het is maar een klein stukje nu met die nieuwe weg dus best makkelijk. Misschien kom ik ook, ik moet voor 4 sept. toch nog een keer trainen. Ik laat dan wel wat weten.
met de quad ben ik er nog nooit geweest wel met de solo maar ik vind dit zon echt een mooie baan vooral als het al een tijdje droog is dan is de baan zo hard als beton
er staan dan rubbere rem sporen voor de bocht
alleeen je banden slijten er dan zo hard van
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag