landbouw of moto inschrijving????
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 229
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
- Locatie: omgeving antwerpen
- Contacteer:
landbouw of moto inschrijving????
wat is nu het beste?
ingeschreven als landbouwvoertuig of met motoplaat
de ene zegt dit de andere zegt dat ik denk dat ze gewoon allemaal willen verkopen
ik dacht er eerst aan om een utillity te kopen op motoplaat ( is veel goedkoper geen homologatiekit en niet naar de kut keuring )
maar dan heb ik gehoord dat dieteren dit niet invoerd zo en dat het dan ingevoerde quads zijn
en diegene die deze zo verkopen zijn geen oficiele dealers dan ; dus hoe zit het dan als je een garantie gevaletje hebt
en als je een dodelijk accident veroorzaakt ben je zowiezo niet in orde zeiden ze
maar wat als je een dodelijk accident hebt met een landbouwvoertuig dan kunnen ze ook zeggen dat de quad maar 40 km/uur mag en dat ze veel harder ging ( ze zouden er mee bezig zijn om alle landbouwquads te begrenzen op 40 km/uur en dit zouden ze op de keuring nagaan
dan heb je er niks meer aan als je je een grote quad aanschaft he
dan kun je je beter een bromquadje kopen de power is toch hetzelfde dan
ik hoop een beetje wijzer te worden ( de flikken beginnen het toch net een hobby te vinden om ons te kloten en tegen te houden dan hebben ze veel aandacht want naar een combi naast een quad op de baan geeft zowiezo aandacht
als ze een normale job zoeken en ook eentje aanschafen dan kunnen ze het ook eens meemaken dat ze worden gevizeerd terwijl ze hun hobby uitoefenen ( die zo al duur genoeg is zonder al die smerige rotboeten)
graag jullie menning
ingeschreven als landbouwvoertuig of met motoplaat
de ene zegt dit de andere zegt dat ik denk dat ze gewoon allemaal willen verkopen
ik dacht er eerst aan om een utillity te kopen op motoplaat ( is veel goedkoper geen homologatiekit en niet naar de kut keuring )
maar dan heb ik gehoord dat dieteren dit niet invoerd zo en dat het dan ingevoerde quads zijn
en diegene die deze zo verkopen zijn geen oficiele dealers dan ; dus hoe zit het dan als je een garantie gevaletje hebt
en als je een dodelijk accident veroorzaakt ben je zowiezo niet in orde zeiden ze
maar wat als je een dodelijk accident hebt met een landbouwvoertuig dan kunnen ze ook zeggen dat de quad maar 40 km/uur mag en dat ze veel harder ging ( ze zouden er mee bezig zijn om alle landbouwquads te begrenzen op 40 km/uur en dit zouden ze op de keuring nagaan
dan heb je er niks meer aan als je je een grote quad aanschaft he
dan kun je je beter een bromquadje kopen de power is toch hetzelfde dan
ik hoop een beetje wijzer te worden ( de flikken beginnen het toch net een hobby te vinden om ons te kloten en tegen te houden dan hebben ze veel aandacht want naar een combi naast een quad op de baan geeft zowiezo aandacht
als ze een normale job zoeken en ook eentje aanschafen dan kunnen ze het ook eens meemaken dat ze worden gevizeerd terwijl ze hun hobby uitoefenen ( die zo al duur genoeg is zonder al die smerige rotboeten)
graag jullie menning
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 229
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
- Locatie: omgeving antwerpen
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
meschien iets langer wachte ,;) de meeste zijn aant bekome van het rije van vandaag
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
He slijkpaling. Die schouwing is maar één keer he en normaal doet de dealer dat en dan is die vrijgesteld tot ge hem terug verkoopt en dan is het voor de koper.
De mijne staat op landbouw en betaal €247 verzekering, taks heb ik nie gehad en ik ga er niet zelf achter lopen.
Wa betreft de flikken ik rij er nu een jaar mee en ben nog niet tegen gehouden, ik hou mij wel ongeveer aan de snelheid van 50 en 70km/u en ik denk als ge geen zotte dingen doet dat die uw gerust laten.
Die snelheid en een dodelijk ongeval, hoeveel snotneuzen met hun bromertjes rijden hun snelheid die ze mogen?
Da plakkaatje van 40per/u heb ik er af gedaan maar heb da altijd wel bij dus ja daar kunnen ze een boete voor geven.
De mijne staat op landbouw en betaal €247 verzekering, taks heb ik nie gehad en ik ga er niet zelf achter lopen.
Wa betreft de flikken ik rij er nu een jaar mee en ben nog niet tegen gehouden, ik hou mij wel ongeveer aan de snelheid van 50 en 70km/u en ik denk als ge geen zotte dingen doet dat die uw gerust laten.
Die snelheid en een dodelijk ongeval, hoeveel snotneuzen met hun bromertjes rijden hun snelheid die ze mogen?
Da plakkaatje van 40per/u heb ik er af gedaan maar heb da altijd wel bij dus ja daar kunnen ze een boete voor geven.
Belgium's Toughest ATV team
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Ik heb mijne Brute onder een moto plaat ingeschreven en ben daar achteraf gezien blij om.
Wat ze zeggen over een ingevoerde met een dodelijk ongeval is dikke zever.
Ik heb toch een Belgische PVG nummer gekregen dus alles is in orde om hier in belgie te mogen rijden.
En inschrijven als landbouw voertuig heeft 1 voordeel je hoeft geen helm te dragen.
Verder vind ik alleen maar nadelen.
Want heb da probleem al eens uitgezocht voordat ik mijne Brute kocht en alles kwam erop neer dat een motoplaat het voordeeligste is en het beste.
Er zitten namelijk nergens beperkingen op en ik kan hem voor de belasting nog aftrekken ook op 3 jaar.
Dus verdien zo weer een stuk terug via de Belgische staat.
Dus als ik zou mogen kiezen laat hem op een motoplaat zetten.
En laat d'ieteren zeveren wa ze willen in deze vind ik dat ze niet gelijk hebben.
Wat ze zeggen over een ingevoerde met een dodelijk ongeval is dikke zever.
Ik heb toch een Belgische PVG nummer gekregen dus alles is in orde om hier in belgie te mogen rijden.
En inschrijven als landbouw voertuig heeft 1 voordeel je hoeft geen helm te dragen.
Verder vind ik alleen maar nadelen.
Want heb da probleem al eens uitgezocht voordat ik mijne Brute kocht en alles kwam erop neer dat een motoplaat het voordeeligste is en het beste.
Er zitten namelijk nergens beperkingen op en ik kan hem voor de belasting nog aftrekken ook op 3 jaar.
Dus verdien zo weer een stuk terug via de Belgische staat.
Dus als ik zou mogen kiezen laat hem op een motoplaat zetten.
En laat d'ieteren zeveren wa ze willen in deze vind ik dat ze niet gelijk hebben.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Is gewoon particulier.
Alles wat rond rijd met een motorplaat in Belgie kun je aftrekken van de belasting.
En ook kleding , helm en alle benodigheden.
Maar moet er wel bij zeggen dat het normaal bij mij wordt omschreven dat ik er altijd mee naar men werk rijd.
Je kunt en keuze maken tussen 3 en 5 jaar.
Maar het scheelt altijd he da ge nie zoveel aan vadertje staat moet betalen.
En zelfs nieuwe handschoenen kunde inbrengen.
Alles wat rond rijd met een motorplaat in Belgie kun je aftrekken van de belasting.
En ook kleding , helm en alle benodigheden.
Maar moet er wel bij zeggen dat het normaal bij mij wordt omschreven dat ik er altijd mee naar men werk rijd.
Je kunt en keuze maken tussen 3 en 5 jaar.
Maar het scheelt altijd he da ge nie zoveel aan vadertje staat moet betalen.
En zelfs nieuwe handschoenen kunde inbrengen.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
Dus wss ook een andere uitlaat, luchtfilter => alles wat met tuning te maken heeft??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ja maar dat krijg je toch normaal altijd bij he
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
motoplaat is idd het beste en aangezien op het roze formulier vierwieler met motor staat is motorijbewijs niet van toepassing (vanaf 14,8kw is motorijbewijs voor 2wielers d8 k)
en met het gewone rijbewijs
mijn verzekering combineer ik met mijn bestelwagen ( g kunt of met de quad rijden OF met de bestelwagen) taks ? ik betaal 105 voor de 250 en 95 voor de 200's die ik verhuur
@big brut btw volg week komen de BF uitlaten binnen
en met het gewone rijbewijs
mijn verzekering combineer ik met mijn bestelwagen ( g kunt of met de quad rijden OF met de bestelwagen) taks ? ik betaal 105 voor de 250 en 95 voor de 200's die ik verhuur
@big brut btw volg week komen de BF uitlaten binnen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Niet mee akkoord dat een motoplaat goedkoper komt.
Als ik het uitrekende véél duurder, verzekering van een landbouwvoertuig is bijna niks.
Enige nadeel mss die 40 per uur, maar welke politieagent weet dat?
Als je niet vlugger rijdt dan je mag, geen probleem volgens mij.
Als ik het uitrekende véél duurder, verzekering van een landbouwvoertuig is bijna niks.
Enige nadeel mss die 40 per uur, maar welke politieagent weet dat?
Als je niet vlugger rijdt dan je mag, geen probleem volgens mij.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"