Tuning Brute Force
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Voor degene die geintereseerd zijn.
Die banden komen er dus onder.
De verhoging zal ook niet zo extreem zijn maar komt wel in de richting.
En alles uitverhouding?????
Alles is juist terug in verhouding.
Deze quad is verbreed omdat anders de steekassen te schuin kwamen te staan.
De verbreding is bena 80 cm geworden dus quad is net zo stabiel als vroeger.
Bij de verhogingset die ik gekocht heb zitten dus volledig andere en langere draagarmen.
Dit omwille van stabiliteit in het terrein.
Die banden komen er dus onder.
De verhoging zal ook niet zo extreem zijn maar komt wel in de richting.
En alles uitverhouding?????
Alles is juist terug in verhouding.
Deze quad is verbreed omdat anders de steekassen te schuin kwamen te staan.
De verbreding is bena 80 cm geworden dus quad is net zo stabiel als vroeger.
Bij de verhogingset die ik gekocht heb zitten dus volledig andere en langere draagarmen.
Dit omwille van stabiliteit in het terrein.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
Wij willen zo rap mogelijk foto's zien van uw beest
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Wow 80cmWild cat schreef:Voor degene die geintereseerd zijn.
Die banden komen er dus onder.
De verhoging zal ook niet zo extreem zijn maar komt wel in de richting.
En alles uitverhouding?????
Alles is juist terug in verhouding.
Deze quad is verbreed omdat anders de steekassen te schuin kwamen te staan.
De verbreding is bena 80 cm geworden dus quad is net zo stabiel als vroeger.
Bij de verhogingset die ik gekocht heb zitten dus volledig andere en langere draagarmen.
Dit omwille van stabiliteit in het terrein.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
iets in die zin dan?Wild cat schreef:Voor degene die geintereseerd zijn.
Die banden komen er dus onder.
De verhoging zal ook niet zo extreem zijn maar komt wel in de richting.
En alles uitverhouding?????
Alles is juist terug in verhouding.
Deze quad is verbreed omdat anders de steekassen te schuin kwamen te staan.
De verbreding is bena 80 cm geworden dus quad is net zo stabiel als vroeger.
Bij de verhogingset die ik gekocht heb zitten dus volledig andere en langere draagarmen.
Dit omwille van stabiliteit in het terrein.
Ik denk dat ze hier wel wat opfokwerk bij zullen volbracht hebben.
Al die alu platen + bumper + zware banden
Al die alu platen + bumper + zware banden
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-