nieuw hier

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
steefke
Quadrider
Quadrider

nieuw hier

Bericht door steefke »

als eerste wil ik zeggen zo als de titel als zeg ,ik ben nieuw hier .Heb hier zo al een paar dagen wat rond gesnuffeld om het forum een beetje te verkennen en moet zeggen het bevalt me hier wel. maar nu genoeg gezeverd daarover.

Ik heb mij voorige week een raptor 350 R mod 2005 besteld bij jumping jet,dit is mijn eerste quad waar ik op rij nu is de vraag of iemand van jullie mij kan zeggen waar ik vooral op moet letten en doen als beginner.

greetz steven
steefke
Quadrider
Quadrider

raptor

Bericht door steefke »

dit wasik nog vergeten te melden ik mag hem vandaag gaan afhalen moet alleen nog wachten op de nr plaat
steefke
Quadrider
Quadrider

Bericht door steefke »

heeft er ech niemand tips voor mij
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Wees zeer voorzichtig in de bochten. En goed roderen :!: :!:

Voor de rest veel fun mee maken
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
raptorke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door raptorke »

goed onderhouden :!:
idd opletten in bochten
voor de rest veel plezier er mee :wink:
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

hehe ja, met een quad moet je echt werken in de bochten...zie dat je er gewoon niet als een plank opzit, en beweeg mee met de quad...
int begin 't wat rustig aan doen (ookal omdat je in rodage zit) na wat ritjes ben je de kracht van de quad al goed gewoon 8)
en ja...je quad goed onderhouden éh, dan zal je er nog lang plezier van hebben :wink:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Plaats reactie