Waar quad kopen? Dan twijfel ik nog tussen Z400 of KFX400!
Waar quad kopen? Dan twijfel ik nog tussen Z400 of KFX400!
Ik zou graag een nieuwe quad kopen maar ik weet ten eerste niet waar. Wie raden jullie mij aan?
Qaudshop (Wellen)
Quadcentrale (Kortessem)
Jumpingjet (Maaseik)
Piranha racing (Tessenderlo) (iemand die zijn quad er al heeft gehaald?)
.......... weet jij een andere en misschien betere??
Dan twijfel ik nog tussen een Z400 of een KFX400 (model 2006):
alle winkelhouders willen mij een Z400 verkopen. Maar deze vind ik niet zo mooi, ik vind hem te fel geel en heb rode crosskleren. Daarom heb ik liever een mooie lime greene kawa. Gewoonweg ik ben stikzot van die kawa!! Maar er is een prijsverschil van 400 euro. Als ik 5 jaar op een gele of witte quad moet zien die in mijn garage staat en mij dan slechtvoel betaal ik liever 400 euro meer.
Wat zou jij doen??
Dan nog een vraag: een ingevoerde quad of een europees gehomolegeerde????????
Qaudshop (Wellen)
Quadcentrale (Kortessem)
Jumpingjet (Maaseik)
Piranha racing (Tessenderlo) (iemand die zijn quad er al heeft gehaald?)
.......... weet jij een andere en misschien betere??
Dan twijfel ik nog tussen een Z400 of een KFX400 (model 2006):
alle winkelhouders willen mij een Z400 verkopen. Maar deze vind ik niet zo mooi, ik vind hem te fel geel en heb rode crosskleren. Daarom heb ik liever een mooie lime greene kawa. Gewoonweg ik ben stikzot van die kawa!! Maar er is een prijsverschil van 400 euro. Als ik 5 jaar op een gele of witte quad moet zien die in mijn garage staat en mij dan slechtvoel betaal ik liever 400 euro meer.
Wat zou jij doen??
Dan nog een vraag: een ingevoerde quad of een europees gehomolegeerde????????
Alo kroket, wa een vette quad!
Waar staat die YETI?
Waar staat die YETI?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hèy ik heb mijn quad bij jumpingjet (quadcentrale) gekocht en ben heel te vrede over de service enzo en welke quad je wil als ik jou zo bezig hoor zou ik gewoon voor de kfx gaan
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Mijn Z400 komt van Quadshop Kortessem
White Z400 '04 / Yoshimura RS3 system/ FmF Jetkit/ KW verlagingsveren.
www.thedukes.be
www.thedukes.be
Piranha Racing
Mijn KFX 700 komt van PIRANHA RACING en heb er een uitstekende service.
Ik rij zelfs vanuit West-Vlaanderen naar Tessenderlo.
Ik rij zelfs vanuit West-Vlaanderen naar Tessenderlo.
Make my day !
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
wel zoek bij gebruikerslijst. Daar zal je hem vinden
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Maakt niet uit, quadcentrale/jumpingjet werken samen, hebben dezelfde prijzen, en de herstellingen worden bij JumpingJet gedaan, dus bij een van die 2 ben je zeker goed af.Schubbi schreef:sorry menskes ma ik ben jumpingjet vergeten bij de poll te zetten. Ja is eerste keer da ik da hier doe he mijn excuses.
(u zegt zoma as ge jumpingjet aanraadt)