welke achteras ?
welke achteras ?
ik wil een bredere acher as maar als ik een +2inch aan iederzijde pak, kan ik tog net zo goed spoorverbreders pakken van 5 cm breed of kun je de spoor verbreders ok op een bredere as pakken
-
- Quad Expert
- Contacteer:
spoorverbreders verslappen je as, velen beweren dat het geen kwaad kan, maar ze verslappen toch je as. daarom kopen mensen een bredere as en of je dan nog spoorverbreders nodige hebt? moet je zelf uitmaken,maar dan is je as terug zwakker. Nu 5cm op een orinele as moet lukken,hebbek ook zelf gedaan.
in achterassen blinken lonestar en durablue het meeste uit, maar naar het schijnt zou g-force ook niet slecht zijn en de goedkoopste.
greetz
in achterassen blinken lonestar en durablue het meeste uit, maar naar het schijnt zou g-force ook niet slecht zijn en de goedkoopste.
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ik heb op mijn Z een lonestar zitten en die is gewoon super maar of ze die hebben voor op uw quad weet ik ook niet
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad Expert
- Contacteer:
volgens Ralph z'n site klopt dat, peterrrrpeterrrrr schreef:lonestar passen tog nie op een blaster ouwer dan 2003 ?
verbreding - achterassen - Lonestar
'Yamaha Blaster vanaf 2003'
raar dat dat niet om de website v lonestar is aangegeven
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja, met zekerheid kan ik u dat niet zeggen. Maar ik vermoed dat 'vanaf 2003' er niet voor niets bij staat. De achterbrug vd blaster model 2003 zal hoogstwaarschijnlijk aangepast geweest zijn. En dan pas zal lonestar met een as voor de blaster op de markt gekomen zijn, gebasseerd op model 2003
Vraag het eens aan Ralph en/of vraag hem welke as hij aanraad voor een Blaster.
Succes he!
Vraag het eens aan Ralph en/of vraag hem welke as hij aanraad voor een Blaster.
Succes he!
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Lonestar heeft wel assen voor blasters jonger als 2003!
In 2003 zijn er aanpassingen gekomen aan de achterrem waardoor de remklauw zwevend is ipv de remschijf, daardoor passen er op die modellen ook een banshee as.
In 2003 zijn er aanpassingen gekomen aan de achterrem waardoor de remklauw zwevend is ipv de remschijf, daardoor passen er op die modellen ook een banshee as.
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==