enjoy!
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mx/bpj ... _21.08.wmv

TERUG last van mijne pols jaVincenzo schreef:mooi filmke mannekes.
aan alfa: nog altijd last van uwe pols da ge zo voorzichtig naar bove komt?

ja jong polsen das iets gevoelig eens last mee dan is der moeilijk af te geraken. balen man.AlfA schreef:TERUG last van mijne pols jaVincenzo schreef:mooi filmke mannekes.
aan alfa: nog altijd last van uwe pols da ge zo voorzichtig naar bove komt?
Maarten had dien eerste jump, vlak na die scherpe bocht na de start, een stuk hoger gemaakt als anders, en daar de 2de ronde al een serieuze slag op mijn pols gekregen...
Polsversteviging omgedaan, maar hij bleef toch dikker worden, da's ook de reden waarom da ik daarna niemeer gereden heb, alleen nog op 't 4x4 parcour...
dat kwamen ze me achteraf ook zeggen jabanshee--lover schreef:ahja.. is spijtig voor rijders zoals hij ! maar ik vond hem best fijn !
enne erwin.. de volledige linkse kant was nogals vroeger![]()
greeetz
trouwens super filmpje !

ik d8 zo laat die links kant maar voor de ametuersAlfA schreef:dat kwamen ze me achteraf ook zeggen jabanshee--lover schreef:ahja.. is spijtig voor rijders zoals hij ! maar ik vond hem best fijn !
greeetz
trouwens super filmpje !
nuja, volgende keer opnieuw
natuurlijk ben ik alleen op 't langzaamste stuk gefilmd, de rest van 't parcour vlooooog ik gewoon
de beste kant lag iets meer naar rechts van het midden gezien !Banshee-Boy schreef:ik d8 zo laat die links kant maar voor de ametuersAlfA schreef:dat kwamen ze me achteraf ook zeggen jabanshee--lover schreef:ahja.. is spijtig voor rijders zoals hij ! maar ik vond hem best fijn !
greeetz
trouwens super filmpje !
nuja, volgende keer opnieuw
natuurlijk ben ik alleen op 't langzaamste stuk gefilmd, de rest van 't parcour vlooooog ik gewoon

dan zou ik zegge kom eens af in september want dan komt bojar ook terug en dqt zal er dan ook zijnSkicks schreef:kwil is mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
greetz,S