kan er mij iemand zeggen of dat dit normaal is : dat er een beetje speling
is tussen mijn tandwiel (ik kan deze een beetje van links naar rechts bewegen en mijn remschijf ook) het gaat hier over mijn rap. 660
Heb dit ook gehad op mijn warrior. Waarschijnlijk zijn de moeren links aan je achteras beetje losgekomen waardoor je speling krijgt. De moer terug tegen de achterbrug draaien en dan de contermoer tegen de andere moer draaien, best een heel klein beetje loctite voor moeren op doen zodat deze niet meer los kan trillen maar dat je hem nog wel los kan draaien wanneer nodig , altijd handig
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
euhm span dat maar niet te hard aan! die 2 dingen moeten wat speeling hebben zodat ze niet rap vast geraken zeker u remschijf moet je wat kunnen bewegen! tandwiel wat minder !
cbrreke schreef:tja ik heb het wel goed aan getrokken maar heb een beetje speling op as
Als ik me niet vergis dan zitten er 2 bussen om je binnenste as heen ?? Die bussen eromheen moeten niet los zitten, die moeten goed strak, want dat is namelijk waar de achteras zijn kracht vandaan haalt. Als die bussen gewoon los zitten dan spring je em eerder krom. Of vergis ik mij nu totaal ??
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Ik bedoel 2 van die hele lange bussen. Als je je as uit elkaar haalt dan direct de lange bus die na de hub komt, die om de as zit met de splines erop. Die bus zal denk ik wel 40-50 cm lang zijn.
Ik bedoel dat goudkleurige ding tussen de hub en tandwiel. Die een beetje ovaal loopt aan de kant van het tandwiel. Ik denk dat wij beiden nu iets totaal anders bedoelen.