ronny smits
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ronny smits
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quad Expert
inderdaad jong het is en blijft een motorsport en er hangen gevaren aan ma dat het dan zo moet aflopen verdient niemand
kijk hier maar eens
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=8210
kijk hier maar eens
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=8210
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
mooi gemaakt !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
jep, het blijft erg.... ni te doen
In Pont de Vaux reed iedereen of toch enorm veel rijders (ook atv world enzo) rond met een sticker ter ere van ronny, gemaakt door ten vregelaar... Ook is er voor de start van de wedstrijd een minuut stilte geweest en werd er omgeroepen wat voor een tof iemand hij was, nadien werd er geapplaudisseerd voor Ronny, een teken dat men hem apprecieert...
BTW: heel mooi Vyrena, ik had ook iets gemaakt wat ook in de kerk heeft gestaan. Een A2 formaat - foto met een omlijsting enzo, hangt nu op of staat thuis bij de ouders...
Deed me deugd toch nog iets te kunnen doen...
In Pont de Vaux reed iedereen of toch enorm veel rijders (ook atv world enzo) rond met een sticker ter ere van ronny, gemaakt door ten vregelaar... Ook is er voor de start van de wedstrijd een minuut stilte geweest en werd er omgeroepen wat voor een tof iemand hij was, nadien werd er geapplaudisseerd voor Ronny, een teken dat men hem apprecieert...
BTW: heel mooi Vyrena, ik had ook iets gemaakt wat ook in de kerk heeft gestaan. Een A2 formaat - foto met een omlijsting enzo, hangt nu op of staat thuis bij de ouders...
Deed me deugd toch nog iets te kunnen doen...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Dat was heel mooi Natasja, ik ben na de dienst er even langs gelopen.
Vorige week heb ik foto`s opgestuurd die ik heb gemaakt in Heerde vorig jaar, ik hoop dat de familie er een beetje steun uit kan halen.
Natasja, ik vind het superknap dat je meegereden hebt in de stoet, en wens je alle sterkte toe.
Vorige week heb ik foto`s opgestuurd die ik heb gemaakt in Heerde vorig jaar, ik hoop dat de familie er een beetje steun uit kan halen.
Natasja, ik vind het superknap dat je meegereden hebt in de stoet, en wens je alle sterkte toe.
-
- Quadracer
Mooi gemaakt vyrena
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden