blaster motorisch onder handen nemen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

man wat heb jij grote voeten :lol: :lol: :lol:
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Robby schreef:man wat heb jij grote voeten :lol: :lol: :lol:
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?
voeten :?: (mss een grote duim ja :) )

k'probeer u dat nu just duidelijk te maken dat 50km/u nie veel voorsteld.

eerst zit je te zagen dat ik levensgevaarlijk doe en risico's pak en nu ga je opeens zelf het tegenovergestelde doen :roll:

en of ik weet wat 100km/u is in een veldweggetje 8)
(nu zeg je het zelf :P )
KFX540
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

~JoAcHiM~ schreef:
Robby schreef:man wat heb jij grote voeten :lol: :lol: :lol:
voeten :?: (mss een grote duim ja :) )

k'probeer u dat nu just duidelijk te maken dat 50km/u nie veel voorsteld.

eerst zit je te zagen dat ik levensgevaarlijk doe en risico's pak en nu ga je opeens zelf het tegenovergestelde doen :roll:

en of ik weet wat 100km/u is in een veldweggetje 8)
(nu zeg je het zelf :P )
wie zegt dat ik risico's pak? en, bij die grote duim zal het blijven zeker :lol: kijk hoe jij het voorsteld is dat snelheid het enige is, blijf on-topic en denk 2minuten na voor je zoiets zegt, 100km/u kan je aleen doen in lange rechte stukken die vlak liggen, en dat noem ik al geen crossbaantje meer maar nen avenue. en tegen 100km/u zie ik je hier geen bocht pakken hier in de streek,dwars de beek in noem ik het. goed optrekken is het eerste,snelheid komt daarna, we zijn hier ook over een blaster bezig,de helft zo breed en nog niet de helft zo krachtig als jouw machine
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

je hebt gelijk :)
alleen betekenen binnenwegskes bij mij van die zwarte tarmac baantjes tussen weiden met hier en daar een paar goeie bochtjes waar je wel wat kan doorfietsen; en niet de boerewegels zoals wij dat hier zeggen :)

terug naar de blaster
KFX540
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik noem je geen crimineel. Ik weet ook niet op welke plekken je 100 rijd, ik rij ook niet altijd 50 en ook niet altijd 30. Ik hoop maar dat je het op veilige plekken doet...
Ravebicky

Bericht door Ravebicky »

hello. Dinsdag is jumpingjet de quad komen halen. Had ze zaterdag eens gebeld ervoor.

Er steekt nu een pro-x zuiger in, cilinder is getuned, twin air luchtfilter (had k&n gevraagd maar ze hebben twinair gestoken),en nog boyesen reeds. Ik kan nog niks ondervinden van meer kracht omdat ik nog moet roderen. Maar de compressie is minder dan toen cilinder nog standaard was. Had thans het omgekeerde verwacht :?

zal wel normaal zijn zeker dan?
Ravebicky

Bericht door Ravebicky »

niemand die weet of dit normaal is of niet?

thx
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

als je ff nadenkt dan zal je zelf ook wel weten dat dit NIET normaal is... waarom zou een mens dan zoveel geld uitgeven aan tuning, als 't uiteindelijk niets veranderd van vermogen....
Pure adrenaline attached with a license plate !
Ravebicky

Bericht door Ravebicky »

ik zei dat ik NOG niks kan ondervinden van meer kracht omdat ik nog moet roderen :wink: zal wel meer kracht achter zitten maar mag da nog nie open gooien.

Hetgeen het probleem is, is dat ik nu minder compessie heb dan voordien,en dat vind ik niet normaal. Had het tegenovergestelde verwacht
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Bel eens naar JumpingJet en vraag het daar eens...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

is niet normaal,zou zelfs hard moeten aanvoeen omdat hij nog niet gerodeerd is, ik kon er bijna blijven op staan toen alles net ineen stak.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Ik zou hem toch eerst inrijden voor je erover oordeelt. Misschien moet de afstelling ook nog aangepast worden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Teunie schreef:Ik zou hem toch eerst inrijden voor je erover oordeelt. Misschien moet de afstelling ook nog aangepast worden.
De afstelling zal toch al wel zeker in de buurt staan want je kan een motor in rodatie nogal snel kapot rijden als de afstelling niet goed is. Ik zou namelijk eerst afstellen voordat men gaat rijden. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?
Ravebicky

Bericht door Ravebicky »

ik heb daarstraks gebeld naar jumpingjet en hij zegt dat het normaal even hard moet kicken als voordien. Hij heeft wel de olie vervangen. Hij zei dat het daardoor ook kan zijn dat het iets soepeler kickt :? marja

normaal moet hij na de rodage nog eens fijn afgesteld worden, omdat ze hem nu te rijk hebben gezet.

ben bijna door mijn 2de naftbak, daarna moet ik nog 1 en dan maar gaan zeiden ze bij jumpingjet.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

door nieuwe olie lichter kicken :roll: :roll: :roll:
wat gaan we nog uitvinden,die stelling klopt helemaal niet...
Plaats reactie