Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?
blaster motorisch onder handen nemen
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
man wat heb jij grote voeten
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?
voetenRobby schreef:man wat heb jij grote voeten![]()
![]()
![]()
k'probeer u dat nu just duidelijk te maken dat 50km/u nie veel voorsteld.
eerst zit je te zagen dat ik levensgevaarlijk doe en risico's pak en nu ga je opeens zelf het tegenovergestelde doen
en of ik weet wat 100km/u is in een veldweggetje
(nu zeg je het zelf
KFX540
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
wie zegt dat ik risico's pak? en, bij die grote duim zal het blijven zeker~JoAcHiM~ schreef:voetenRobby schreef:man wat heb jij grote voeten![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?(mss een grote duim ja
)
k'probeer u dat nu just duidelijk te maken dat 50km/u nie veel voorsteld.
eerst zit je te zagen dat ik levensgevaarlijk doe en risico's pak en nu ga je opeens zelf het tegenovergestelde doen![]()
en of ik weet wat 100km/u is in een veldweggetje![]()
(nu zeg je het zelf)
-
Ravebicky
hello. Dinsdag is jumpingjet de quad komen halen. Had ze zaterdag eens gebeld ervoor.
Er steekt nu een pro-x zuiger in, cilinder is getuned, twin air luchtfilter (had k&n gevraagd maar ze hebben twinair gestoken),en nog boyesen reeds. Ik kan nog niks ondervinden van meer kracht omdat ik nog moet roderen. Maar de compressie is minder dan toen cilinder nog standaard was. Had thans het omgekeerde verwacht
zal wel normaal zijn zeker dan?
Er steekt nu een pro-x zuiger in, cilinder is getuned, twin air luchtfilter (had k&n gevraagd maar ze hebben twinair gestoken),en nog boyesen reeds. Ik kan nog niks ondervinden van meer kracht omdat ik nog moet roderen. Maar de compressie is minder dan toen cilinder nog standaard was. Had thans het omgekeerde verwacht
zal wel normaal zijn zeker dan?
-
Ravebicky
De afstelling zal toch al wel zeker in de buurt staan want je kan een motor in rodatie nogal snel kapot rijden als de afstelling niet goed is. Ik zou namelijk eerst afstellen voordat men gaat rijden. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?Teunie schreef:Ik zou hem toch eerst inrijden voor je erover oordeelt. Misschien moet de afstelling ook nog aangepast worden.
-
Ravebicky
ik heb daarstraks gebeld naar jumpingjet en hij zegt dat het normaal even hard moet kicken als voordien. Hij heeft wel de olie vervangen. Hij zei dat het daardoor ook kan zijn dat het iets soepeler kickt
marja
normaal moet hij na de rodage nog eens fijn afgesteld worden, omdat ze hem nu te rijk hebben gezet.
ben bijna door mijn 2de naftbak, daarna moet ik nog 1 en dan maar gaan zeiden ze bij jumpingjet.
normaal moet hij na de rodage nog eens fijn afgesteld worden, omdat ze hem nu te rijk hebben gezet.
ben bijna door mijn 2de naftbak, daarna moet ik nog 1 en dan maar gaan zeiden ze bij jumpingjet.