Yamaha Bruin 250
-
- Toeschouwer
Yamaha Bruin 250
Ik zou graag een Yamaha Bruin 250 kopen. Kan er iemand de voordelen en de nadelen op een rijtje zetten.
Het enige nadeel wat ik ken is dat hij weinig kracht houd in hoge versnellingen, dus als je al volle toeren in z'n 4 reed tegen een heuvel op en je schakelt over naar z'n 5 dan trekt hij het opeens niet meer en dan moet je weer terug naar z'n 4.
Het is natuurlijk ook maar een klein motortje. Maar in z'n 1e versnelling krijg je hem overal bovenop of doorheen.
Het is natuurlijk ook maar een klein motortje. Maar in z'n 1e versnelling krijg je hem overal bovenop of doorheen.
Bruin 250
Voordelen: zuinig, compact, draait kort, goedkoop onderhoud dat makkelijk zelf is uit te voeren.
Nadelen: Komt op de weg net niet vlot genoeg mee met het verkeer.
Dat nadeel is wat te ondervangen door er grotere banden op te leggen dan standaard af fabriek.
Verder heb ik er een fietscomputer opgebouwd, zodat altijd de snelheid te zien is en op die manier ook beter is af te leiden in welke versnelling je rijdt. Bovendien kan je olieverversen zo beter bijhouden en weet je ook wanneer je tank bijna leeg is.
Onze Bruin 250 wordt ingezet op een melkveehouderij en komt daar bijzonder goed tot zijn recht. De machine draagt met de weidegang van de koeien bij tot een aanzienlijk reductie van de arbeidsbelasting.
Een echte aanrader dus.
Nadelen: Komt op de weg net niet vlot genoeg mee met het verkeer.
Dat nadeel is wat te ondervangen door er grotere banden op te leggen dan standaard af fabriek.
Verder heb ik er een fietscomputer opgebouwd, zodat altijd de snelheid te zien is en op die manier ook beter is af te leiden in welke versnelling je rijdt. Bovendien kan je olieverversen zo beter bijhouden en weet je ook wanneer je tank bijna leeg is.
Onze Bruin 250 wordt ingezet op een melkveehouderij en komt daar bijzonder goed tot zijn recht. De machine draagt met de weidegang van de koeien bij tot een aanzienlijk reductie van de arbeidsbelasting.
Een echte aanrader dus.