koppeling slipt !!!
koppeling slipt !!!
hallo,ik een heb een probleem met de koppeling.Als ik mijn Quad s'morgens start en rij er ongeveer 600m mee,in 5 de versnelling tegen +- 60 km/u constant, begint mijn koppeling even door te slippen (soms meerdere malen na elkaar) zonder de koppeling te gebruiken natuurlijk!
Ook als ik in het begin al enkele keren op en af geschakeld heb.Ik vindt dit niet normaal .Kan mij iemand vertellen hoe dit komt en hier misschien een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt
Ook als ik in het begin al enkele keren op en af geschakeld heb.Ik vindt dit niet normaal .Kan mij iemand vertellen hoe dit komt en hier misschien een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
-
doubletracing
- Quadracer

Sorry dat ik ni eerder heb geantwoord maar ben gisteren men vader verloren...
Volgens mij kan het ni de koppeling zijn die versleten is mits ik hem nog maar 2 maanden geleden nieuw heb gekocht. Het zou wel inderdaad de olie kunnen zijn omdat die (na 500km) juist is ververst en daarna zijn de problemen begonnen.Ik heb de olie die ze erin hebben gegooid gezien en gevraagd of die van goeie kwaliteit was en hebbben me dat ook gezegd dat die zeer goed was .Kan me het merk ni herrineren maar stond wel op dat het een hoog kwalitatieve race olie is.Ik zal toch even moeten terug gaan naar de verdeler van mijn Quad
Alvast allemaal bedankt voor jullie reaktie!!!!!
Volgens mij kan het ni de koppeling zijn die versleten is mits ik hem nog maar 2 maanden geleden nieuw heb gekocht. Het zou wel inderdaad de olie kunnen zijn omdat die (na 500km) juist is ververst en daarna zijn de problemen begonnen.Ik heb de olie die ze erin hebben gegooid gezien en gevraagd of die van goeie kwaliteit was en hebbben me dat ook gezegd dat die zeer goed was .Kan me het merk ni herrineren maar stond wel op dat het een hoog kwalitatieve race olie is.Ik zal toch even moeten terug gaan naar de verdeler van mijn Quad
Alvast allemaal bedankt voor jullie reaktie!!!!!
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Special Edidition (sold)