Welke quad is dit?
Welke quad is dit?
Sorry dat ik geen afbeelding kan posten, maar de printscreen functie werkt niet bij video's...
In Huevos 6 (Toronto, Canada => 11 minuten ver) rijden er 2 quads (respectievelijk nummers 52 en 91). Kan iemand me vertellen welk model dit is?
In Huevos 6 (Toronto, Canada => 11 minuten ver) rijden er 2 quads (respectievelijk nummers 52 en 91). Kan iemand me vertellen welk model dit is?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: Welke quad is dit?
daar is een trucje voorAlfredo schreef:Sorry dat ik geen afbeelding kan posten, maar de printscreen functie werkt niet bij video's...
- Ga in WindowsMediaPlayer naar Tools > Options
- Kijk in de Performance Tab
- Daar, onderaan, zou je 'Video acceleration' moeten zien staan met een balk onder. Scroll de balk op 'None'
- Trek da je screen, upload en post het
ps: Sorry voor de engelse termen, ik heb de engelse versie van Windows XP
heb enkel naar het uitzicht gekeken (kappen) dusjaFranky schreef:'t is alvast geen 250R, want de 250R is een 2takt...en als je goed kijkt naar het filmpje zie je dat deze een smalle voorbocht heeft --> ne 4takt dusR rider schreef:geloof een 250r
wrsch een YFZ450 of de TRX450, met 250R plastiek
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se
Das ook nie persé standaard die luchthapper. Heb ook al veel 250r's gezien zonder (wat mooier is want dat vierkant gat vind ik niet zo mooi)Alfredo schreef:Ach zo, ik wist niet dat de Front Fender van een 250r zo'n luchthapper had... Dus eigenlijk is het een samenstelling van vanalles en nog wat, geen out of the box quad...
KFX540