ambriage kapot
-
lennert ltz 400
- Quadfanaat

ambriage kapot
hoe krijg je die ambriage uit je motor blok want die is kapot
ik heb een suzuki ltz 400
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
Volgens mij kan jij beter eens met je Quad naar een dealer gaan, en hem daar laten herstellen, wat ik weet nie wat je allemaal hebt uitgespookt, maar op korte tijd heb je al vanalles kapot gehad, of gedacht dat iets kapot was.
Volgens mij heb je gewoon zelf te weinig technische kennis om zelf je quad uit mekaar te gooien, en dan doe je meer slecht dan goed hoor.
Dus als je zelf niet zoveel van techniek weet, en niet weet hoe 'n motor en versnellingsbak in mekaar zit, en waarvoor alles dient, blijf er dan vanaf, en laat je bijstaan door een dealer.
Maar dit is al in meerdere topics van jou vermeld, en toch doe je verder.
Volgens mij heb je gewoon zelf te weinig technische kennis om zelf je quad uit mekaar te gooien, en dan doe je meer slecht dan goed hoor.
Dus als je zelf niet zoveel van techniek weet, en niet weet hoe 'n motor en versnellingsbak in mekaar zit, en waarvoor alles dient, blijf er dan vanaf, en laat je bijstaan door een dealer.
Maar dit is al in meerdere topics van jou vermeld, en toch doe je verder.
-
lennert ltz 400
- Quadfanaat

ne quad dient voor te crossen
en ik kan dat dat zelf uit elkaar halen maar ik vraag eerst wat rond
daar dien dit forum toch voor of niet ??!!
en ik kan dat dat zelf uit elkaar halen maar ik vraag eerst wat rond
daar dien dit forum toch voor of niet ??!!
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
tututtutt 439??AlfA schreef:Mja, ik cros bijna elk weekend, ga ermee werken, heb 'n 450 kit steken, enz.. maar ik sta toch nie elke dag stil met stukken enzo.
Maarja, zoals je zegt hé, 't dient om mee te crossen, en als je graag zelf daaraan werkt, moet je da gewoon doen.
@ lennert: als je nu al vraagt waarom die ambriage nie meer terugveert weet ik al zeker dat je technische kennis nie goe is. Ik ben er vrij zeker van wanneer jij het blok opensmijt dat je het boutenmagazijn kan aanvullen eens het blok terug dicht is.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
OK, je hebt gelijk, 439Sg6 schreef:tututtutt 439??AlfA schreef:Mja, ik cros bijna elk weekend, ga ermee werken, heb 'n 450 kit steken, enz.. maar ik sta toch nie elke dag stil met stukken enzo.
Maarja, zoals je zegt hé, 't dient om mee te crossen, en als je graag zelf daaraan werkt, moet je da gewoon doen.
@ lennert: als je nu al vraagt waarom die ambriage nie meer terugveert weet ik al zeker dat je technische kennis nie goe is. Ik ben er vrij zeker van wanneer jij het blok opensmijt dat je het boutenmagazijn kan aanvullen eens het blok terug dicht is.
en voor de rest heb je ook gelijk
morja, da komt nie aan denk ik
-
lennert ltz 400
- Quadfanaat

ik vraag gewoon hoe het komt dat die kapot is en hoe ik die kan vervangen .
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
-
lennert ltz 400
- Quadfanaat

mijn ambriage moet er eigenlijk niet uit maar dat veertje dat aan mijn ambriage hangt is afgebroken en dat wil ik weten hoe je er aan begint
het kan toch niet zijn dat je heel uw blok open moet halen alleen voor een dom veertje!!
het kan toch niet zijn dat je heel uw blok open moet halen alleen voor een dom veertje!!
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
in snot geredenFré schreef:seg Lennert, heb je toevallig ook je versellingsbak zelf naar de kloten geholpen?
Anders euhm, ik wel, kunnen we mss samen gaan zitten
Heb je het werkplaatshandboek al? Verdraaid handig en geeft vaak een antwoord op al je vragen.
Succes!
Ki min bwute i snot gereen
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u