laatste nieuws
he he' onze collega motorijders er ni bij betrekken he' , de wielertoeristen dat vin ik gevaren op de weg !!! en joggers die denken dat ze de marathon aan het lopen zijn !! en mensen op paarden die hun dier niet onder controle hebben !! dat zijn de grote gevaren op de weg ! en johan de mol ook natuurlijk !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
kunne we nie terug regare in de krant
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
is al es geprobeerd door 2 forummers , maar is niet gepubliceerd geweest
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
alles die op baan komt word gevaarlijk als er een gevaarlijk persoon op zit
iemand die al een tijdje met een quad rijd weet intussen ook al de gevaren van de quad, het gevaar zoek je zelf
het is inderdaad anders te besturen dan een moto of een auto, maar of het daarvoor zo gevaarlijk is vind ik wat te veel van het goeie
die politiekers weten ook altijd iets om een beetje aandacht te krijgen , het zijn één voor één zieleknijpers die thuis geen aandacht krijgen
iemand die al een tijdje met een quad rijd weet intussen ook al de gevaren van de quad, het gevaar zoek je zelf
het is inderdaad anders te besturen dan een moto of een auto, maar of het daarvoor zo gevaarlijk is vind ik wat te veel van het goeie
die politiekers weten ook altijd iets om een beetje aandacht te krijgen , het zijn één voor één zieleknijpers die thuis geen aandacht krijgen
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik heb eens een keer meegedaan aan een stukje op NL 2, de achtergronden na het nieuws. Wij werden gefilmd terwijl we aan het crossen waren, en op een andere lokatie hadden ze een vage ''corpsshef'' van de politie gefilmd die eens ging rijden op een 50cc quadje. En hij maar afkraken enzv. terwijl wij bij het filmen gevraagd werden of het gevaarlijk was, we hebben natuurlijk gezegd dat het aan je eigen ligt en je bescherming enzv.
Ze weten niet eens waar ze over lullen in dit soort artikels!
Ze weten niet eens waar ze over lullen in dit soort artikels!
ik vindt het maar normaal da ze zoiets publiceren. Weet je waarom?? anders is het ieder week zelfde nieuws.
Auto kwakt tegen muur door in slaap te vallen.
Vrouw omver gereden door vrachtwagen. reden--> dode hoek
En dan opeens Quads moeten verbannen worden.
Da spreeekt de mensen aan om die gazet te kopen dan want da is iets dat 1 keer in 1 jaar in de gazet komt en ik ben ervan overtuigd da er mee gazetten verkocht geweest zijn.
Auto kwakt tegen muur door in slaap te vallen.
Vrouw omver gereden door vrachtwagen. reden--> dode hoek
En dan opeens Quads moeten verbannen worden.
Da spreeekt de mensen aan om die gazet te kopen dan want da is iets dat 1 keer in 1 jaar in de gazet komt en ik ben ervan overtuigd da er mee gazetten verkocht geweest zijn.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadracer