sta op punt een quad te bestellen. Gebruik; op onverharde werf werken en afstanden op asfalt van minder 20KM.
Is er groot verschil kwa wegligging, bochtenwerk en koppel tussen type achteras van BIGBEAR en GRIZZLY?
Heeft iemand ervaring met deze machines?
GRIZZLY of KODIAK of BIGBEARPRO?
kies er 1 met onafhankelijke vering achter
zelf heb ik een polaris sportsman 700
voor onverharde wegen ben ik daar heel content van maar ook voor asvalt
mijn pa heeft ne grizzly deze vind ik dan weer beter voor echt extreem te gaan rijden is ook 100kg lichter. het nadeel van polaris zijn de wisselstukken
daar moet je wel wat geduld voor hebben. als ik nu ne nieuwe zou kopen is het een honda rincon deze lijkt kwa rijstijl sterk op de polaris maar je kan er beter stukken van krijgen als je absoluut een yamaha wil gaan dan voor de kodiak of grizzly
grtz stevy
zelf heb ik een polaris sportsman 700
voor onverharde wegen ben ik daar heel content van maar ook voor asvalt
mijn pa heeft ne grizzly deze vind ik dan weer beter voor echt extreem te gaan rijden is ook 100kg lichter. het nadeel van polaris zijn de wisselstukken
daar moet je wel wat geduld voor hebben. als ik nu ne nieuwe zou kopen is het een honda rincon deze lijkt kwa rijstijl sterk op de polaris maar je kan er beter stukken van krijgen als je absoluut een yamaha wil gaan dan voor de kodiak of grizzly
grtz stevy
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 229
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
- Locatie: omgeving antwerpen
- Contacteer:
voor het echte zware trek en sleurwerk kies je best een big bear pro, zal het het langste uithouden en zal je het verste mee geraken, de andere hebben een vario wat het zwakkere punt is. Als je er weinig km mee doet en het is voor te werken ga je meer geniet hebben van een semi automatic dan een vario met onafhankelijke vering. Heb zelf big bear pro gehad (R.I.P) en nu een grizzly staan maar vooral grizzly gekocht omdat we minder trek en sleurwerk doen. Op een van de eerste demo's van yamaha in belgië hebben ze met zo eentje ooit 13 ton getrokken en er was niets stuk (dit wel met banden platter en paar man op) wat wel al iets wil zeggen.
Met een vario vertrekken met zware remork aan op een onverharde werf die nogal nat is ga je veel sneller beginnen patineren dan met een semi automatic (geleert uit ervaring) de grizzly heeft dan wel meer power (pk) maar de big bear prog heeft er in mijn ogen genoeg en heb de mijne veel laten hard werken en nooit iets stuk gehad
Met een vario vertrekken met zware remork aan op een onverharde werf die nogal nat is ga je veel sneller beginnen patineren dan met een semi automatic (geleert uit ervaring) de grizzly heeft dan wel meer power (pk) maar de big bear prog heeft er in mijn ogen genoeg en heb de mijne veel laten hard werken en nooit iets stuk gehad
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
Grizzly, snelle service overal en gemakkelijk aan wisselstukken geraken, als je er tenminste ooit nodig zou hebben
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-