GRIZZLY of KODIAK of BIGBEARPRO?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Benoit
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: do 01 sep, 2005 19:10
Locatie: St-Genesius-Rode
Contacteer:

GRIZZLY of KODIAK of BIGBEARPRO?

Bericht door Benoit »

sta op punt een quad te bestellen. Gebruik; op onverharde werf werken en afstanden op asfalt van minder 20KM.
Is er groot verschil kwa wegligging, bochtenwerk en koppel tussen type achteras van BIGBEAR en GRIZZLY?
Heeft iemand ervaring met deze machines?
stevy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: di 14 jun, 2005 21:32

Bericht door stevy »

kies er 1 met onafhankelijke vering achter
zelf heb ik een polaris sportsman 700
voor onverharde wegen ben ik daar heel content van maar ook voor asvalt
mijn pa heeft ne grizzly deze vind ik dan weer beter voor echt extreem te gaan rijden is ook 100kg lichter. het nadeel van polaris zijn de wisselstukken
daar moet je wel wat geduld voor hebben. als ik nu ne nieuwe zou kopen is het een honda rincon deze lijkt kwa rijstijl sterk op de polaris maar je kan er beter stukken van krijgen als je absoluut een yamaha wil gaan dan voor de kodiak of grizzly

grtz stevy
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
Locatie: omgeving antwerpen
Contacteer:

Bericht door tim slijkpaling »

grizzly is supergoe zou ik zoal zeggen :lol: :twisted: :P
HUMMER
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 sep, 2003 22:01
Locatie: Brabant België

Bericht door HUMMER »

voor het echte zware trek en sleurwerk kies je best een big bear pro, zal het het langste uithouden en zal je het verste mee geraken, de andere hebben een vario wat het zwakkere punt is. Als je er weinig km mee doet en het is voor te werken ga je meer geniet hebben van een semi automatic dan een vario met onafhankelijke vering. Heb zelf big bear pro gehad (R.I.P) en nu een grizzly staan maar vooral grizzly gekocht omdat we minder trek en sleurwerk doen. Op een van de eerste demo's van yamaha in belgië hebben ze met zo eentje ooit 13 ton getrokken en er was niets stuk (dit wel met banden platter en paar man op) wat wel al iets wil zeggen.

Met een vario vertrekken met zware remork aan op een onverharde werf die nogal nat is ga je veel sneller beginnen patineren dan met een semi automatic (geleert uit ervaring) de grizzly heeft dan wel meer power (pk) maar de big bear prog heeft er in mijn ogen genoeg en heb de mijne veel laten hard werken en nooit iets stuk gehad
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1469
Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
Locatie: holland

Bericht door yamahakodiak »

het zijn alle 3 goede quads als ik jou was zou ik gaan of voor een grizzly of een kodiak want die hebben alle 2 onafhankelijke wielophanging ik heb zelf een kodiak en die bevalt mij super
yamaha grizzly 700fi
Ad
Quadrider
Quadrider
Berichten: 458
Lid geworden op: wo 11 feb, 2004 21:25
Locatie: Belgie - regio Ternat

Bericht door Ad »

Grizzly, snelle service overal en gemakkelijk aan wisselstukken geraken, als je er tenminste ooit nodig zou hebben :lol:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Plaats reactie