Toch vind ik mijn jetting redelijk afwijkend, ik heb dan ook enkel een verbeterde inlaat en lichtjes verbeterde uitlaat. Nuja zou kunnen dat door dat eindkapje ik toch nog wat rijker sta dan standaard zonder luchtfilterdeksel.
Nu is mijn jetting:
accel pomp actief na 1/5e gas (vroeg dus!), stopt op 3/4e
pilootschroef 1 toer uit (blijkbaar lichtjes veranderd door aanpassen van naald)
clip van naald op 4e stand van boven te beginnen, rijker dus
mainjet 140
ben vanmorgen met mijn nonkel gaan rijden, hele toer gedaan. Verbruik is verhoogd, maar niet extreem, valt nog mee.
Trok PERFECT. Nuja moet nog plugchops doen op verschillende gasstanden. Heb wel geen goesting omdat ie zo goed draait makom
Heb GEEN last meer van duim dankzij extra veersysteempje, 2cm verlengd gashendeltje, veer uit gashendel en veer van carb op lichtste stand.
Perfect, maar als ik heeeel voorzichtig aangereden kom en traagjes mijn gas los, dan blijft ie effe hangen. Daar stoor ik me totaal niet aan, kan het verhelpen door de extra veer aan het carbwiel een beetje te verstraffen.
Niet nodig medunkt.
Ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden over die carb! Nogmaals zeg ik het


