Westhoek Quad Weekend, 3-4 september te Noordschote

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
craptor
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door craptor »

uitslagen?
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

team van guy meertens heeft gewonnen
2de was een frans team met VLS als ik mij niet vergis
de was nicky vaes? (dat was hij althans na manche 1, respect voor hem, hij reed solo!)
4de was team van piron

de rest weet ik niet meer zo goed.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
mudfox

uitslagen

Bericht door mudfox »

De twee teams van de lmmotors/demoddervossen hebben in de endurance op zaterdag gescoord met een 2de plaats met onze Stefaan Proot die solo gereden heeft in de klasse A met blaster en daar doe ik mijn hoed voor af.

Het 2de team klasse C met machines boven de 450 cc is derde geeindigd met Benidikt Soenen Yamahe Raptor
Becaert Steve Yamaha Raptor
Ikzelf natuurlijk Lamerant Marino met Bombardier ds650x evo 2
dank aan onze medewerkers voor het goede verloop van onze wedstrijd
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Hanzie schreef:team van guy meertens heeft gewonnen
2de was een frans team met VLS als ik mij niet vergis
de was nicky vaes? (dat was hij althans na manche 1, respect voor hem, hij reed solo!)
4de was team van piron

de rest weet ik niet meer zo goed.
scratch: 1. team guy meertens
2. weet ik ni meteen (denk piron)
3. team Kindt
4. Nicky Vaes (the smalle)

Nicky was ook derde in de B klasse en eerste in de solo klasse. Amai, ken em al lang ma heb nu toch zeker respect voor hem za. 2 keer anderhalf uur alleen rijde en dan zone uitslag rijde op zon parkoer EN de volgende dag nog effe een 11e plaats neerzette bij de inters, chapeau!!!!!
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

guy meertens was wel niet te doen,hoe hij over da parcours vloog :shock:
ook hanzie heeft super gereden vond ik.

and by the way wil ik nog efkes vermelden dat alles is goedgekomen in de zaak hanzie - doubletracing :wink:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

doubletracing schreef:guy meertens was wel niet te doen,hoe hij over da parcours vloog :shock:
ook hanzie heeft super gereden vond ik.

and by the way wil ik nog efkes vermelden dat alles is goedgekomen in de zaak hanzie - doubletracing :wink:

Guy rijdt zeker hard, sta ni voor niks eerste in BQR kampioenschap, maar zondags heeft mijn broer hem toch een reeks kunnen kloppen en ander twee reeksen er dicht achter...
Enneuh, heb me zondag echt ge geamuseerd, twas zwaar, zeker laatste reeks. Kwas 8e mee weg, ma kon het hoge tempo niet aan en kreeg ne serieuze klop, ben dan helemaal teruggezakt naar 18e plaats, kwam er trug door en nog kunnen opklimmen naar 12e plaats. Zeker toen ik op gegeven moment aan de kant een bord zag met "pak ze" (denk dat het bennyn was vant forum) voor oede miere, toen kreeg ik nog eens ne extra boost (gelijk ze zeggen).

Vind het wel super dat em heeft meegerede en moet da zeker nog ns doen. In ieder geval: oede miere, kheb gehoord da ge bajaquad ga meedoen, awel ik ook, hoop da da iet ga worde, want heb nog nooit zoiet gedaan en weet ni wa te verwachte...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door speedyke80 »

het was tof vantweekend, buiten dat ik weer 2 reeksen pech heb gekend met de dichtings ring van de waterpomp die stuk was, en de 2de reeks kapotte bougie en luchtprobleem. De 3de reeks heb ik kunnen meerijden, met dank aan Nikolas en Swatte( voornaam weet ik niet meer), die mij direkt zijn komen helpen sleutelen, vond ik echt tof, anders kon ik mijn 3de reeks ook vergeten. Bedankt mannen.
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
den stef
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: uitslagen

Bericht door den stef »

mudfox schreef:De twee teams van de lmmotors/demoddervossen hebben in de endurance op zaterdag gescoord met een 2de plaats met onze Stefaan Proot die solo gereden heeft in de klasse A met blaster en daar doe ik mijn hoed voor af.

Het 2de team klasse C met machines boven de 450 cc is derde geeindigd met Benidikt Soenen Yamahe Raptor
Becaert Steve Yamaha Raptor
Ikzelf natuurlijk Lamerant Marino met Bombardier ds650x evo 2
dank aan onze medewerkers voor het goede verloop van onze wedstrijd
ja amaai twas inderdaad zwaar zulke putten,niet te doen met een blaster
maar ben blij dat ik het overleefd heb
thnx aan de hanzie en vriend(banshee-boy of freak toffe gasten) voor het gebruik van zen mes :lol: en inderdaad chieke quad van beiden
ik heb ze een paar keer zien passeren ze moeste niet veel onderdoen
Laatst gewijzigd door den stef op ma 05 sep, 2005 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

was best leuk om mee tedoen jah alleen jammer dat er geen spring bergen in zaten en dat die heel zwaar kwam teliggen

jammer dat de quad van natasja en mij maar 1.20 minuten vol hielt niks aan tedoen volgende keer better

in dat uur dat ik heb gereden heb ik me goed geamezeerd!!!!!!
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

Zeker toen ik op gegeven moment aan de kant een bord zag met "pak ze" (denk dat het bennyn was vant forum) voor oede miere, toen kreeg ik nog eens ne extra boost (gelijk ze zeggen).

teju, de concurrentie geholpen, oe is het mogelijk. :wink:
was idd ikke quadgirl. Niveau van bqr ligt duidelijk een stuk hoger dan bv. Mclb. dat was duidelijk te merken zondag.
En quadgirl....... jij weet ook dat je gas rechts zit :shock:
bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

speedyke80 schreef:het was tof vantweekend, buiten dat ik weer 2 reeksen pech heb gekend met de dichtings ring van de waterpomp die stuk was, en de 2de reeks kapotte bougie en luchtprobleem. De 3de reeks heb ik kunnen meerijden, met dank aan Nikolas en Swatte( voornaam weet ik niet meer), die mij direkt zijn komen helpen sleutelen, vond ik echt tof, anders kon ik mijn 3de reeks ook vergeten. Bedankt mannen.

was swatten niet speedyke80 maar oede miere himself die je geholpen heeft
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

quadgril weet zekker dat het gas rechts zit zelf op een vreemde quad gaat ze hard dat was zaterdag wel tezien
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

bennyn schreef:Zeker toen ik op gegeven moment aan de kant een bord zag met "pak ze" (denk dat het bennyn was vant forum) voor oede miere, toen kreeg ik nog eens ne extra boost (gelijk ze zeggen).

teju, de concurrentie geholpen, oe is het mogelijk. :wink:
was idd ikke quadgirl. Niveau van bqr ligt duidelijk een stuk hoger dan bv. Mclb. dat was duidelijk te merken zondag.
En quadgirl....... jij weet ook dat je gas rechts zit :shock:
haha, ja, had et echt moeilijk die derde reeks, liep eerste ronde wa te hard van stapel, en kwam er toen wa door omdak ne ronde echt kalm had gerede en toen ik met oede miere wa ant strijde was en ik zag da bord, dacht ik van, ahaa, probeer et ma :wink:
Want ik wees nog, kweeni of ge da gezien hebt. Vond da wel plezant.
En voor de rest wast ok makkelijk natuurlijk, als ge hem plaatsen aangaf enzo, kon ik et et van mij ook uittellen.

In ieder gavel, was goed georganiseerd, goei lang parkoer. Persoonlijk vond ik et best zwaar ma da mag wel ns, zo heel hard afzien :lol:
En vond het zondag beter en leuker om te rijden dan zaterdags, waren wa bochten verlegd en da vond ik beter. Bergskes mochte er ook in ma ben wel "blij" da die kleintjes er uit ware, want die lagen best raar en da had zondag toch voor problemen kunnen zorgen, maar dat is nu niet gebeurd en da is et voornaamste. Ma de lengte van het parkoer was super.
#32 • W-Tec Honda 450cc
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door speedyke80 »

bennyn schreef:
speedyke80 schreef:het was tof vantweekend, buiten dat ik weer 2 reeksen pech heb gekend met de dichtings ring van de waterpomp die stuk was, en de 2de reeks kapotte bougie en luchtprobleem. De 3de reeks heb ik kunnen meerijden, met dank aan Nikolas en Swatte( voornaam weet ik niet meer), die mij direkt zijn komen helpen sleutelen, vond ik echt tof, anders kon ik mijn 3de reeks ook vergeten. Bedankt mannen.

was swatten niet speedyke80 maar oede miere himself die je geholpen heeft

oeps, wist het niet zeker meer. toch bedankt
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Shaggy »

Het relaas van mijn eerste BQR cross.....
djudedju, dat gaat daar hard bij die inters.
Das het eerste wat bij me opkwam.
Voor de rest denk ik wel dat ik het goed heb ingeschat voor mezelf.
Wat een verschil met de endurancewedstrijden die ik normaal rij.
Op een endurance rij ik probleemloos anderhalf uur zonder veel last.
Nu waren mijn voorarmen na 3 rondes (zo'n 7 minuten) zodanig opgepompt en verzuurd dat ik nog met moeite mijn voorrem wist te vinden of gas kon geven. Op 110% rijden is nog iets héél anders dan op 90% rijden. Als ik nog eens op dat niveau wil crossen ga ik toch nog een beetje veel specifiek moeten trainen op dat crosstempo!!
Hier rijden echt wel de "sjeftjes" van de belgische quadcross hoor.
Twas zeker voor herhaling vatbaar, heb mij wreed geamuseerd, allee, een halfuur na iedere reeks toen ik weer op mijn positieven was toch.
Wat mij ook opgevallen is. Er wordt in de BQR zéér fair gereden. 32 piloten aan de start, iedereen gaat ervoor, maar niemand gaat over de grens van de fair play. Zéér chique en heb het al anders gezien en meegemaakt. Respect!
@ speedyke: tis graag gedaan maat maar heb wel weer mezelf gekloot want ge zijt me voorbijgestoken :D
@ bennyn: schrijf volgende keer maar iets anders op dat bord hé!! :idea:
@ quadgirl: ge waart zodanig rap voorbij dat ik geen tijd had om te zwaaien! Als ik uw tempo ga willen riijden dan ga ik nog veel boterhammen met choco moeten eten zulle. Manman, of beter, meisjemeisje, gij gaat nogal een andere gang dan die madammen die we kennen uit de endurances. Twas tof strijden met u, maar kon echt niet volgen.
Baja stond op het programma maar zondag het nieuws gekregen dat mijn teammaat onder geen beding verlof kan krijgen dat weekend, dus voor ons een jaartje uitgesteld :(
Voor jou véééél succes hé!!!!!!

Voor de rest nog een dankjewel aan iedereen van het team voor de perfecte ambiance en een speciale dank aan Bart voor het gebruik van zijn quad!!
Plaats reactie