Warrior 350 start niet meer!!!!!
Warrior 350 start niet meer!!!!!
Heb mijn Quadje nu ietsje meer dan een maand! Al wa miserie mee gehad toch, na een paar dagen kreeg ik hem niet meer in neutraal, dat is ondertussen al gemaakt. Soit.
Gisteren er heel wat mee gereden, s'avonds wou ik nog eens een toerke doen. Hij start gewoon niet meer, int begin hoorde je nog iets, nu ist gewoon nen klik, that's all!
Aan wat zou het liggen?
Daz wel bescheten met nen elektrischen starten.
Cheers en Thnx
K.
Gisteren er heel wat mee gereden, s'avonds wou ik nog eens een toerke doen. Hij start gewoon niet meer, int begin hoorde je nog iets, nu ist gewoon nen klik, that's all!
Aan wat zou het liggen?
Daz wel bescheten met nen elektrischen starten.
Cheers en Thnx
K.
-
- Quad Master
- Contacteer:
Robby schreef:ja batterij die wat flauw is, ingang duwen gaat ook
warrior is the best
dat betwijfel ik ze
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quad Master
- Contacteer:
Skicks schreef:wat betwijfelt ge? 1 of 2 ?kane schreef:Robby schreef: 1 ja batterij die wat flauw is, ingang duwen gaat ook
2 warrior is the best
dat betwijfel ik ze
maakt eigelijk ni uit, je bent 2x fout!
post niet om te posten, maar post iets waardevol...
greetz,S
a maar bij mijne maat ging het niet in 1 en 2 hebben we geprobeerd maar twas wel ne warrior 350
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
ik had het zelfde tegengekomen met mijn batterij dat hij leeg was en ook een klik gehoort , mijn lichten gingen ook nog maar starte niet meer
ik heb hem laten heropladen en het probleem was terug opgelost
je kan hem in gang duwen maar ik heb ondervonden dat het zeer traag herlaad, je moet waarschijnlijk 5uren rijden voor je een volle accu hebt
ik heb hem laten heropladen en het probleem was terug opgelost
je kan hem in gang duwen maar ik heb ondervonden dat het zeer traag herlaad, je moet waarschijnlijk 5uren rijden voor je een volle accu hebt
-
- Quad Expert
- Contacteer:
bedoel je dat ik post om te posten??? skicks kijk anders maar naar je laatste berichten,precies of daar staat veel waardevolle leerstof tussenSkicks schreef:wat betwijfelt ge? 1 of 2 ?kane schreef:Robby schreef: 1 ja batterij die wat flauw is, ingang duwen gaat ook
2 warrior is the best
dat betwijfel ik ze
greetz,S
1wat bedoel ik met batterij flauw??? batterij die 12V levert maar niet genoeg ampere voor de starter rond te krijgen waardoor de relais gewoon tikt.
En het warrior blok bewijst zich al meer dan 20jaar in tegenstelling tot vele andere blokken die maar enkele jaren op de markt zijn. Het blok is niet 100% up to date, maar is wel een van de betrouwbaarste. Dus in mijn ogen,warrior IS the best
Ik had het niet op jou, maar op Kane, anders had ik wel rechtstreeks op jouw post gequote... het is die Kane die maar post om te posten, niet jij!Robby schreef:bedoel je dat ik post om te posten??? skicks kijk anders maar naar je laatste berichten,precies of daar staat veel waardevolle leerstof tussenSkicks schreef:wat betwijfelt ge? 1 of 2 ?kane schreef:
dat betwijfel ik ze
greetz,S
1wat bedoel ik met batterij flauw??? batterij die 12V levert maar niet genoeg ampere voor de starter rond te krijgen waardoor de relais gewoon tikt.
En het warrior blok bewijst zich al meer dan 20jaar in tegenstelling tot vele andere blokken die maar enkele jaren op de markt zijn. Het blok is niet 100% up to date, maar is wel een van de betrouwbaarste. Dus in mijn ogen,warrior IS the best
Jow guys!!!!
Daarnet eens de batterijen proberen opladen via auto! Niks!
Wel ietsje meer geluid! Dan in gang proberen lopen, bijna bijna maar ook niks opt einde!
Dan weeral da klikske alleen....
Mijnen moat gaat morgen eens zijn batterijlader meebrengen, ga hem dan heel de middag laten opladen en dan s'avonds nog eens proberen!
Wordt vervolgd!!!!
PS: thnx voor de vele replies
Daarnet eens de batterijen proberen opladen via auto! Niks!
Wel ietsje meer geluid! Dan in gang proberen lopen, bijna bijna maar ook niks opt einde!
Dan weeral da klikske alleen....
Mijnen moat gaat morgen eens zijn batterijlader meebrengen, ga hem dan heel de middag laten opladen en dan s'avonds nog eens proberen!
Wordt vervolgd!!!!
PS: thnx voor de vele replies