Rond de wereld per quad
Rond de wereld per quad
Wie heeft er zin in
wie waagt het
wie wil info
stuur gerust e-mailtje
met motivatie naar patflebus@hotmail.com
are you clear for adventure
wie waagt het
wie wil info
stuur gerust e-mailtje
met motivatie naar patflebus@hotmail.com
are you clear for adventure
-
- Quad Master
Amerika mag je al vergeten...Ralph schreef:Het lijkt mij wel leuk. Maar wat is het plan, welke landen ga je door? Als je door Amerika wil zal je hem moeten laten overvliegen of varen, zitten behoorlijk wat kosten aan vast. En hoe lang gaat de tocht duren?
het is goedkoper om je daar een quad te kopen dan om de jouwe naar daar te brengen...
je hebt dus nog Afrika, Europa, Azie, Rusland
Je hebt meer nodig dan 3 maand als je dat allemaal wil bezoeken...
antw
iet langs amerika wel heel europa oversteek afrika , duur ongeveer 2 maand sponsers zorgen voor gratis onderhoud eten en drinken + slaap comfort
vertrek 17 oktober terug begin december +- de 6de
indien interesse mail patflebus@hotmail.com
vertrek 17 oktober terug begin december +- de 6de
indien interesse mail patflebus@hotmail.com
Een container waar 10 quads in kunnen kost 1200€ verzekering inclusief, de container doet er 3 weken over, te vertrekken vanuit antwerpen tot jacksonville florida.David, kfx 700 schreef:Amerika mag je al vergeten...Ralph schreef:Het lijkt mij wel leuk. Maar wat is het plan, welke landen ga je door? Als je door Amerika wil zal je hem moeten laten overvliegen of varen, zitten behoorlijk wat kosten aan vast. En hoe lang gaat de tocht duren?
het is goedkoper om je daar een quad te kopen dan om de jouwe naar daar te brengen...
je hebt dus nog Afrika, Europa, Azie, Rusland
Je hebt meer nodig dan 3 maand als je dat allemaal wil bezoeken...
Ten 2de is het verboden in de usa met je quad op de openbare weg te rijden. Geen enkele quad is daar gehomologeerd om op de straat te rijden!
grtzzz
grtzzz
Helaas, zin heb ik, tijd had gekunt maar te kort dag om dat allemaal te regelen....Helaas volgende keer beter.... mijn quad is er klaar voor!
Het is wel iets wat ik nog graag eens wil doen
Word de route vrij gegeven nadien?
Houden jullie hier op het forum een verslag bij?(foto's?)
Veel plezier!
Het is wel iets wat ik nog graag eens wil doen
Word de route vrij gegeven nadien?
Houden jullie hier op het forum een verslag bij?(foto's?)
Veel plezier!
In 2007...emmertje mee, schepje mee...SAHARA, HERE I AM!