problemen bij yamaha
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
problemen bij yamaha
mijn maat heeft zijn papieren terug moeten binnen sturen voor op te sturen naar yamaha
er zou een probleem zijn met de homologatie bij hem en nog vele anderen zeiden ze tegen hem bij de dealer
er zouden er teveel op een en dezelfde homologatienr zijn gehomologeerd en dit is uitgekomen en ze zijn nu niet in orde hij is zijn papieren nu al meer dan een maand kwijt
met andere woorden hij kan er al een maand niet meer mee rijden
heeft ze nieuw gekocht en zit nu met de gebaken peren
heeft er nog iemand gehoord van dit probleem het is een raptor 660 cc van 2005 en het zouden enkel de blauwe zijn met dit probleem ik kan dit moeilijk aannemen wat denken jullie ervan
is er een mogelijkheid om iet ste doen desnoods zijn centen terug eisen of zo en hoe dan
alle tips welkom
er zou een probleem zijn met de homologatie bij hem en nog vele anderen zeiden ze tegen hem bij de dealer
er zouden er teveel op een en dezelfde homologatienr zijn gehomologeerd en dit is uitgekomen en ze zijn nu niet in orde hij is zijn papieren nu al meer dan een maand kwijt
met andere woorden hij kan er al een maand niet meer mee rijden
heeft ze nieuw gekocht en zit nu met de gebaken peren
heeft er nog iemand gehoord van dit probleem het is een raptor 660 cc van 2005 en het zouden enkel de blauwe zijn met dit probleem ik kan dit moeilijk aannemen wat denken jullie ervan
is er een mogelijkheid om iet ste doen desnoods zijn centen terug eisen of zo en hoe dan
alle tips welkom
-
- Quadrunner
- Contacteer:
dat hebbe ze mijn ook al gezegt
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Komt van bij d'ieteren denk ik
Zijn verschillende dealers die al hun klanten moeten afgaan om de papieren terug te vragen, die moeten allemaal teruggestuurd worden.
Ze hebben gewoon meer quads gemaakt dan goedgekerud was, DIV is er achter gekomen, dus nu moeten eerst alle papieren teruggestuurd worden voordat er nieuwe uitgeschreven worden, dit kan dus nog even duren.
Zijn verschillende dealers die al hun klanten moeten afgaan om de papieren terug te vragen, die moeten allemaal teruggestuurd worden.
Ze hebben gewoon meer quads gemaakt dan goedgekerud was, DIV is er achter gekomen, dus nu moeten eerst alle papieren teruggestuurd worden voordat er nieuwe uitgeschreven worden, dit kan dus nog even duren.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
t'is maar dat ge het weet, maar d'ieteren is al een tijdje niet in regel met al die quad toestanden....komen vodden van let maar op
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
problemen bij yamaha, papieren terug binnenbrengen
vandaag ook briefje gekregen.
papieren van raptor 350 moeten ook terug binnen.
maar ik geef ze niet af voor ik nieuwe in mn handen heb.
het betreft:
-het originele inschrijvingsbewijs
-het gelijkvormigheidsattest
-de witte identificatiesticker ( dient van het frame te worden verwijderd en desnoods in stukken achteraan op het gelijkvormigheidsattest te worden gekleefd!)
alles moet binnen voor 30 september 2005
de klootzakken.
dan met alle papieren terug binnen bij de verzekering en quad opnieuw
laten inschrijven, staat wel bij dat herinschrijvingskosten worden betaald door d'leteren
papieren van raptor 350 moeten ook terug binnen.
maar ik geef ze niet af voor ik nieuwe in mn handen heb.
het betreft:
-het originele inschrijvingsbewijs
-het gelijkvormigheidsattest
-de witte identificatiesticker ( dient van het frame te worden verwijderd en desnoods in stukken achteraan op het gelijkvormigheidsattest te worden gekleefd!)
alles moet binnen voor 30 september 2005
de klootzakken.
dan met alle papieren terug binnen bij de verzekering en quad opnieuw
laten inschrijven, staat wel bij dat herinschrijvingskosten worden betaald door d'leteren
Quadsports Belgium
juist de papier moeten vervangen worden,maar mijn quad verdeler zij ,dat als ge dat niet zou doen voor het einde van het jaar dat ge uw quad wel kunt verkopen , maar de koper niets meer is met de papieren,hij zou hem dus niet meer kunnen inschrijven. Ge zijt dus vrijwillig verplicht om uw papierenin te wisselen bij dieteren.