speling armen en achterbrug

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Anneke
Toeschouwer
Toeschouwer

speling armen en achterbrug

Bericht door Anneke »

hoi, ik zit met speling op mijn voorste armen en mijn achterbrug van mijn kawa 400. Waar bestellen jullie deze onderdelen en wat zijn de prijzen? Heeft iemand de maten van de naaldlagers die erin zitten dan kan ik piraat stukken gaan halen want origineel zijn die duur!! Heeft misschien al iemand daar bussen voor laten draaien? Mijn vriend rijdt met een raptor en hij heeft die gewoon laten draaien daar deze nogal redelijk snel versleten zijn! Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt...
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

natuurlijk anneke,
de lagers van voorste armen zijn speciale maten als ik mij niet vergis, je zult ze bij skf niet vinden, van achterbrug is dit juist hetzelfde. Ik heb andere bussen voorlopig laten draaien in inox met andere maten die standaard zijn aan skf. Nu heb ik terug enkele bussen laten draaien om dan te laten harden want origineel zijn dat geharde bussen dus best geen gewoon gedraaide bussen insteken. Ook heb ik in achterbrug 4 lagers + centrale smeernippel per 2 lagers gestoken ipv 2 lagers met 2 plastiek rommelachtig affere buskes die op niets trekt. Eens je dan toch bezig ben met draaien draai dan van den eerste keer een nieuwe stang om door achterbrug te steken.

mvg
Andries
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Plaats reactie