Raptor 700, 2 dagen oud en over de kop!!!!!!!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Volgens mij is er aan de armen tussen van YFZ 2005 en 2006 niets veranderd. Je gaat wel moeten herspuiten want zijn grijs ipv blauw.wally schreef:@ no limit. alleen de armen van yfz 450 2006 was toch uitwisselbaar. Niet van oudere modellen, of heb ik het nu mis?No Limit YFZ schreef:50 € per arm bij mij, zijn originele.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ik rijd, wil verderop naar links, ik rem, quad gaat naar rechts, richting stenen, stuur naar links, en rem nog harder.Impact ongeveer 40km/u Boem rechterwiel knalt op stenen en de quad draait om zijn eigen as naar links, ik wordt erafgesmeten, quad gaat over de kop. Kappen beschadigd waarbij links heel erg, slag in mijn r-voorwiel en rechter a-arm licht geknikt. en grabbar verf beschadigd. Naar mijn mening heb ik geen stuurfout gedaan maar de quad ging tijdens het remmen naar rechts, waar ik hem niet uit kon halen. En als het wel een stuurfout zou zijn is het een hele kostbare.
hmmmmmm. eat me..
hoe zijn de balljoints van de armen en hou oud zijn ze.Hoelang zijn ze gebruikt. Kan je ze ook opsturen? Ik betaal dan de verzendkosten.No Limit YFZ schreef:Volgens mij is er aan de armen tussen van YFZ 2005 en 2006 niets veranderd. Je gaat wel moeten herspuiten want zijn grijs ipv blauw.wally schreef:@ no limit. alleen de armen van yfz 450 2006 was toch uitwisselbaar. Niet van oudere modellen, of heb ik het nu mis?No Limit YFZ schreef:50 € per arm bij mij, zijn originele.
hmmmmmm. eat me..
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik heb nog een volledige set a-armen liggen orgineel en ook +2" (deliege)
PM me voor prijs
PM me voor prijs
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ben naar de dealer geweest en het is nog niet goed. Het is zelfs zo dat de linker remtang helemaal niet aangrijpt. (de schijf is nog niet eens in aanraking geweest met de klauw) ook toen het remsysteem doorgespoeld was!!! dit wordt dus waarschijnlijk een yamaha claim of werkt het anders??? please antwoord
hmmmmmm. eat me..
Ik heb ook nadat de nieuwe spullen erop zaten er niet mee gereden en heb deze vandaag bij de dealer gebracht. De schade die ikzelf heb betaald krijg ik terug.Lewis schreef:Wat zegd u dealer had u verwittigd eerst u remsysteem te laten controleren .... dan is of was dat tot het laatste krasje claim.
hmmmmmm. eat me..