Brute Force van Wild Cat
-
- Quadracer
-
- Quadracer
Mooie banden ...hehe ... ik heb juist dezelfde
Idd kzou dat ook wel eens willen zien welke het meest gaat.
MAAR ik ben niet zinnes men boeltje kapot te rijden, maw, alles onderwater rijden zit er voor mij niet in.
Die spullen kosten iets teveel centjes....om er te overdreven mee te gaan crossen.
IK weet wat hij kan en véél hangt van de rijder af en LET OP, je kan nooit 2 maal dezelfde baan hebben, als voor je al iemand doorgegaan is heeft de 2 de het altijd moeilijker.
Ik heb dat gezien tijdens onze laatste rit, ik los door van de eerste keer en de andere met griz zal lekker vast , heeft zen wich kunnen gebruiken.
Idd kzou dat ook wel eens willen zien welke het meest gaat.
MAAR ik ben niet zinnes men boeltje kapot te rijden, maw, alles onderwater rijden zit er voor mij niet in.
Die spullen kosten iets teveel centjes....om er te overdreven mee te gaan crossen.
IK weet wat hij kan en véél hangt van de rijder af en LET OP, je kan nooit 2 maal dezelfde baan hebben, als voor je al iemand doorgegaan is heeft de 2 de het altijd moeilijker.
Ik heb dat gezien tijdens onze laatste rit, ik los door van de eerste keer en de andere met griz zal lekker vast , heeft zen wich kunnen gebruiken.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
afdruipen afdruipenDeekske schreef:goed dan hebben we 2 brutes, 2 grizzly's en één 400 4x4.
dees weekend kan ik niet, quad is binnen en ik zit op de bierfeesten in München .
Waar is een plekske om samen te komen, waar er ook een mooi moos-terrein is?
kzal al ma ne kabel meenemen om de grizzlys los te trekken zodat de mannen hunne quad ook terug mee naar huis kunnen nemen bij het afdruipen
ik heb die bandjes ook steken dus dat is al niks van voordeel he ( gelijke wapens )
waarom moest je die nu eerst steken niet meer zo zeker van je stuk
he he het zal pretig worden mijne maat kan dit weekend ook niet is zijn nieuwe bromfietszaak aan het opennen ( dus voor diegene die een scooter of fiets nodig hebben of onderdelen pm me maar
hij moet ook een nieuwe bourage steken op zijn kawa en dan is hij paraat ( precies toch wel wat problemen met kawasaki he"
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
wenen wenen???Deekske schreef:kom kom, steek die cleenex-kes maar weg, gedaan bij wenen, zullen nekeer een 4x4 meeting doen, zou wel es tof kunnen worden.
ik ben diegene die er meteen aan wil beginnen zenne desnoods vandaag nog het heeft hier bij ons goed geregend zeg me waar en wanneer ik wil het meteen tegen je opnemen en ik zal voor jullie ook een pakje kleenex meebrengen en een pampertje want het zal nodig zijn
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
Als ge wilt kunde morgen al naar Brecht komen.
Kheb vandaag al een lekker extreem parcour uitgegraven voor de Toyota's.
Dus als ge wilt moogde altyd komen proefrijden.
Kheb daarstraks al geprobeert.
En het antwoord wete dus al he.
Op rolenti overal door.
Kheb vandaag al een lekker extreem parcour uitgegraven voor de Toyota's.
Dus als ge wilt moogde altyd komen proefrijden.
Kheb daarstraks al geprobeert.
En het antwoord wete dus al he.
Op rolenti overal door.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team