nee hoor helemaal geen discusieRik350 schreef:Koppel zal niet het probleem zijn maar hij zegt ook gewoon verliefd te zijn op yamaha gewoon omdat hij dat goed kent en het bereik over het hele toerengebied zo mooi vind die ktm kan je denk ik niet net zo ver opentreken(qua toeren dan he) met zo'n zware cilinder. Allemaal persoonlijk. Jij koopt ook altijd de zelfde boter gewoon omdat je die gewend bent dus please niet weer zo'n fanatieke VLS/Yamaha discussie.steve schreef:volgende keer als we weer eens samen rijden no limit dan gaat ge maar eens een rondje op mijn ktm 560No Limit YFZ schreef:Is niets mis met die KTM, maar ben nogal een Yamaha freak en ken de motor nu van buiten, dus zie ik geen reden om te veranderen. Ook vrees ik dat ik op de KTM niet het koppel ga hebben van de YFZ en ook niet de power door de hele powerband heen zoals bij een YFZ.
Voor mij is een VLS te zwaar en te groot. Heb altijd voorstander geweest van kleine en lage quads zoals de Honda 400ex/450R en YFZ.
Maar zeg het nogmaals : eerst de kinderziekten eruit laten rijden door Ingo en dan pas kopen.
zullen we daarna nog wel eens spreken over koppel
zou hier niet over lullen maar heb zelf een yamaha gereden waarvan het blok ook opgekrikt was bij wil van der laan
kon niet tippen aan de vls ktm 560
maar ik laat u eerst wel eens rijden
groetjes steve
gewoon ff uitproberen
by the way ,vls 560 ktm is een 2 takt ,dus nog een beetje meer toeren zelfs :
maar ok wij gaan vast en zeker uitproberen he no limit
groetjes