banshee uitlaten
banshee uitlaten
wie kan mij meer vertellen welke uitlaten het beste zijn voor een banshee voor op de crossbaan
Een Banshee is niet voor op de crossbaan, maar als je dat gaat doen moet je even gaan bedenken in welk deel van de toeren jij het meeste vermogen nodig gaat hebben. Ik heb alleen geen idee welke en waar het vermogen zit. Het is jammer dat Daan er even niet is anders had hij het je allemaal haarfijn kunnen uitleggen.
-
- Quadrunner
-
- Quadfanaat
Zoals Ronnie al zei: Paul Turner (de 'Mid Range') zijn de beste Banshee-uitlaten voor op de crossbaan.
Sommigen geven trouwens ook de voorkeur aan ProCircuit's, maar deze neigen naar mijn mening (ik heb ze zelf ook) net wat te veel naar de hogere toerenregionen om geschikt te zijn voor de meeste crossbanen.
Mooi forum trouwens, heren.
Sommigen geven trouwens ook de voorkeur aan ProCircuit's, maar deze neigen naar mijn mening (ik heb ze zelf ook) net wat te veel naar de hogere toerenregionen om geschikt te zijn voor de meeste crossbanen.
Mooi forum trouwens, heren.
Daan
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Uh ja sorry VLS, raak altijd in de war van die rare merken
Duncan....Dat is dat zelf getunede ding toch? Hij is wel voor de cross te gebruiken maar ik denk niet dat ie er voor bedoeld is. Maar zo is elke quad natuurlijk voor vanalles te gebruiken, kan m'n Blaster ook gebruiken voor trail tochten maar daar is ie ook niet voor.
Duncan....Dat is dat zelf getunede ding toch? Hij is wel voor de cross te gebruiken maar ik denk niet dat ie er voor bedoeld is. Maar zo is elke quad natuurlijk voor vanalles te gebruiken, kan m'n Blaster ook gebruiken voor trail tochten maar daar is ie ook niet voor.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer: