Vreemd getik
Vreemd getik
Ik ben daarstraks even op de baan gaan rijden en halverwege de tocht, merkte ik een vreemd, rammelend geluid op. Eerst dacht ik dat het ging om mijn piston die versleten was ofzo, maar als ik in 3de start, hoor ik niets abnormaal. Volgens mij komt het geluid dus van mijn linkervoorwiel, maar ik zie niet in wat het veroorzaakt. Als ik de wielen van de grond hef en ze manueel ronddraai, hoor ik niets (alleen dus bij een hogere snelheid). Ik heb alles met WD40 bespoten (behalve de remschijf), maar het geluid verdwijnt niet. Je kan het trouwens vergelijken met het geluid dat je krijgt als je achteruittrapt op een fiets...
Weet er iemand wat dit veroorzaakt en of het kwaad kan?
Weet er iemand wat dit veroorzaakt en of het kwaad kan?
Ik dacht dat het aan mijn voorste banden lag, fout geluisterd dus...peterrrrr schreef:ja klopt hoor je tog ook als je de achterbrug omhoog doet en aan de banden draait hoor je het volgens mijn ook duidelijk of heb ik da verkeerdtointjuh schreef:dat is bij mn blaster ook en dat komt van het ketting rolletje
kan gebeuren heAlfredo schreef:Ik dacht dat het aan mijn voorste banden lag, fout geluisterd dus...peterrrrr schreef:ja klopt hoor je tog ook als je de achterbrug omhoog doet en aan de banden draait hoor je het volgens mijn ook duidelijk of heb ik da verkeerdtointjuh schreef:dat is bij mn blaster ook en dat komt van het ketting rolletje
Kettinggeleiders? Hoeveel heb je er zo? Ik weet er maar eentje zitten, aan de onderkant direct achter het motorblok (en dat ziet er nog in orde uit)...Yamaha schreef:Ik zou even checken of je kettinggeleiders nog wel goed zijn want het kan wezen dat die versleten zijn en je ketting in je frame vreet
dan zal het allemaal wel in orde zijnAlfredo schreef:Kettinggeleiders? Hoeveel heb je er zo? Ik weet er maar eentje zitten, aan de onderkant direct achter het motorblok (en dat ziet er nog in orde uit)...Yamaha schreef:Ik zou even checken of je kettinggeleiders nog wel goed zijn want het kan wezen dat die versleten zijn en je ketting in je frame vreet