GPS (voor in de auto)
GPS (voor in de auto)
Wat is de beste GPS voor in de auto? We zijn vandaag voor een TomTom 700 en een Garmin 330 gaan zien (moet dus een kaart van Europa hebben en liefst een HDD), maar de verkopers (zijn in verschillende winkels gaan zien) spraken elkaar tegen op gebied van kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en service na verkoop...
Wat is volgens jullie de referentie op gebied van GPS en vertel dan ook ff waarom... Een ander merk mag dus ook...
Wat is volgens jullie de referentie op gebied van GPS en vertel dan ook ff waarom... Een ander merk mag dus ook...
Hallo,
Ik heb een TomTom 300, dus niet voor Europa maar heb ik niet nodig want ik werk enkel in de Benelux.
Ben er héél tevreden over !
Gebruik dit toestel in mijn camionette, ben zelfstandige.
Heb ervoor andere merken kunnen uitproberen maar dit was echt wel het beste ( 3 D , mogelijkheden etc. )
Ben er nog steeds tevreden over, want het heeft zichzelf al terugbetaald op een paar maand
Ik moet nu niet meer zoeken, en t is veel veiliger dan een kaart in de hand tijdens t rijden.
Succes met je aankoop.
Ps : correct tot aan de huisnummer, hetgeen niet bij alle merken zo is ..
Ik heb een TomTom 300, dus niet voor Europa maar heb ik niet nodig want ik werk enkel in de Benelux.
Ben er héél tevreden over !
Gebruik dit toestel in mijn camionette, ben zelfstandige.
Heb ervoor andere merken kunnen uitproberen maar dit was echt wel het beste ( 3 D , mogelijkheden etc. )
Ben er nog steeds tevreden over, want het heeft zichzelf al terugbetaald op een paar maand
Ik moet nu niet meer zoeken, en t is veel veiliger dan een kaart in de hand tijdens t rijden.
Succes met je aankoop.
Ps : correct tot aan de huisnummer, hetgeen niet bij alle merken zo is ..
ik kan me alleen maar aansluiten bij fun2fly... wij hebben er ook eentje voor de benelux (tomtom) en we hebben deze ook gekocht omdat het gewoon handig is om mee te nemen, in welke auto dan ook, wij zijn ook zelfstandig en als iemand die bij ons werkt ergens ver naartoe moet rijden neemt hij die gewoon mee, super easy en zijn geld meer dan waard! mijn pa heeft die zelfs al op zijn motor geplakt en zo gebruikt!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Bedankt voor je antwoord, fun2fly!
Een van de verkopers (die zowel Garmin als TomTom verkocht), zei dat dit model (330) niet goed was en dat er bij wijze van spreken meer teruggestuurd werden dan er verkocht werden. Hij zei niet wat er juist mis mee was, maar heb jij er ooit al problemen mee ondervonden en als die er waren, hoe was de service nadien dan?
EDIT - Jij ook bedankt, Hanzie.
Een van de verkopers (die zowel Garmin als TomTom verkocht), zei dat dit model (330) niet goed was en dat er bij wijze van spreken meer teruggestuurd werden dan er verkocht werden. Hij zei niet wat er juist mis mee was, maar heb jij er ooit al problemen mee ondervonden en als die er waren, hoe was de service nadien dan?
EDIT - Jij ook bedankt, Hanzie.
ik heb al 1,5 jaar de gps zowel op de quad als in men wagen (dezelfde welte verstaan) maar heeft na 1,5 jaar zijn geest gegeven in een heel hevige stortbui op men quad . Een garmin is ook maar " spatwaterdicht" en het was iets te veel vant goede denk , maar ik heb terug een garmin streetpilot III besteld . Was er heel tevreden van . De nieuwe type van deze is sneller maar kan niet tegen water en is met screentouch.Alfredo schreef:Waarschijnlijk wordt het de TomTom Go 700... Hij heeft een langere arm, een afstandsbediening, Bluetooth en kost net iets minder. Het enige nadeel is de batterij. Bij een Garmin zit namelijk een Lithium-ion batterij, die je zoveel als je wilt mag opladen, ipv van eentje die plat gaat na een tijd...
Ik ben ook op verschillende plaatsen gaan horen voor een alternatief maar de garmin blijft overal (voor de quad) de beste oplossing .
Als je graag meer info hebt kan je me pb sturen en geef ik je men tel nr .
Groetjes Peter
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik heb een Tom Tom Go500, en ben er enorm tevreden over, zowel voor
Benelux als voor buitenland. Wij hebben die al in Engeland, Frankrijk en Duitsland gebruikt, telkens zonder probleem bestemming bereikt.
Interessant was de aanbieding die wij toen hadden : voor een kleine meerprijs kregen wij alle kaarten van West Europa op CD-rom met extra SD kaart van 256mb. Tot op heden nog geen problemen gehad, is zeker een aanrader!
Benelux als voor buitenland. Wij hebben die al in Engeland, Frankrijk en Duitsland gebruikt, telkens zonder probleem bestemming bereikt.
Interessant was de aanbieding die wij toen hadden : voor een kleine meerprijs kregen wij alle kaarten van West Europa op CD-rom met extra SD kaart van 256mb. Tot op heden nog geen problemen gehad, is zeker een aanrader!
Kawa KVF-360 2004
Ik heb een Mitac Mio 168 voor 350 euro kunnen kopen en gekopieerde Tom Tom 3 kaarten van europa erop gezet en dat werkt perfect!
Ik heb ondertussen nog veel personen kunnen verder helpen met deze kaarten,ze hadden enkel benelux en europa vonden ze te duur om bij te kopen!
Greetzzz
Ik heb ondertussen nog veel personen kunnen verder helpen met deze kaarten,ze hadden enkel benelux en europa vonden ze te duur om bij te kopen!
Greetzzz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"