Nieuwe Dinli 450 DMX Besteld
Nieuwe Dinli 450 DMX Besteld
Heb de nieuwe Dinli DMX besteld wordt waarschijnlijk over 3 weken geleverd. Zullen de begrenzers er afhalan en kijken of deze aan de beloofde 48 pk gaat komen. De DMX gaat inclusief kenteken in NL € 7.999,- kosten. Als ik hem heb plaats ik wel wat foto's
Nu is hij wel te zien op www.Dinli.com.tw maar weet niet of er nog wijzigingen geweest zijn op het prototype. Heb hem besteld bij www.Lowbudgetbikes.nl deze heeft ze al besteld zodat die direct kan leveren.
Zal wel niet gelijk mijn KFX zijn maar ben toch benieuwd hoe de DMX zal presteren. Wel aan de zware kant maar dat hoeft op straat geen probleem te zijn.
Nu is hij wel te zien op www.Dinli.com.tw maar weet niet of er nog wijzigingen geweest zijn op het prototype. Heb hem besteld bij www.Lowbudgetbikes.nl deze heeft ze al besteld zodat die direct kan leveren.
Zal wel niet gelijk mijn KFX zijn maar ben toch benieuwd hoe de DMX zal presteren. Wel aan de zware kant maar dat hoeft op straat geen probleem te zijn.
-
- Quadracer
Is een schakel met achteruit
Motor komt van Fuji motors die maken ook het blok van de predator 500.
Dit vrijwel hetzelfde blok.
Dit vrijwel hetzelfde blok.
Tocht drenthe
Ralph lijkt mij goed idee.
Mijn vrouw op de KFX ik op de Dinli mijn zwager heeft nog een TRX 400, zal een leuke optocht worden. Moet alleen nog even oppas regelen voor de kids. De oudste kan nog net niet mee op zijn Predataor 50.
Als ik hem heb zal ik wel alles even melden.
Mijn vrouw op de KFX ik op de Dinli mijn zwager heeft nog een TRX 400, zal een leuke optocht worden. Moet alleen nog even oppas regelen voor de kids. De oudste kan nog net niet mee op zijn Predataor 50.
Als ik hem heb zal ik wel alles even melden.
Skidplate is zeker nodig! Die drainplug (ken het nederlandstalig woord niet, die bout onderin de olietank waarlangs je de olie uit de tank kan laten) steekt onderaan uit, en is het eerste wat je raakt als je ergens over schuift... Oppassen dus
Voor de rest wel interessante quad. Had je de gehomologeerde versie al gezien?
Voor de rest wel interessante quad. Had je de gehomologeerde versie al gezien?
Gehomolgeerde versie
Wel enkele prototype foto's echter worden in Nederland alleen de gehomlogeerde versies geleverd. Dus met begrenzer. Echter zulle wij die direct verwijderen.
Heb wel de oranje kleur, ben ten slotten Nederlander. Skidplate zal ik inderdaad laten maken. echter zal het op straa wel mee vallen. Rijd meestal langs vluchtheuvels en niet er overheen. en op de cross baan zal het denk ik ook wel mee vallen. als er maar niet te diepe sporen zijn
Heb wel de oranje kleur, ben ten slotten Nederlander. Skidplate zal ik inderdaad laten maken. echter zal het op straa wel mee vallen. Rijd meestal langs vluchtheuvels en niet er overheen. en op de cross baan zal het denk ik ook wel mee vallen. als er maar niet te diepe sporen zijn
-
- Quadrunner