pont du vaux(its comming)
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Idd, heb ik ook al gelezen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
daar heb je helemaal gelijk in no limit,valt me ook vies tegenNo Limit YFZ schreef:Nee, zit nogal vaak op franse sites en daar plots tegen gekomen.
Schandalig dat op de site van pdv nog steeds geen foto's staan...
volgend jaar maar onze eigen fotograaf meenemen
groetjes steve
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
laat ons even weten waar je de dvd besteld heb,wil mezelf wel eens in aktie zienbennyn schreef:gasten, de dvd is besteld. hopelijk volgende week in mijn bus.No Limit YFZ schreef:'t zijn homo's ! Ze volgen Head Frist Racing niet
een dvd met foto's van ALLE teams met zowel foto's van de wedstrijd als van in de pits.(maken ze me toch wijs)
ben nog niet tegengekomen waar je de dvd kunt kopen
of gaa je ook kopietjes maken
ik hoor het graag van je
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Denk dat hij mailtje heeft gestuurd naar PDV
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Nu donderdag om 12.30 ,anders de programma's kun je zien op www.motorstv.com tv giudeAlfA schreef:effe offtopic...Blasty schreef:Op Quad Passion TV op Motorstv hadden ze het er geloof ik ook over
quad passion TV? is dat een vast programma-onderdeel ofzo, en wanneer wordt da uitgezonden? ik kijk ewl eens meer naar Motors TV en ben dat nog nooit tegen gekomen...
swatten kei-art
Je hebt ook nog QUAD NEWS op AB moteurs altijd de laatste week van de maand wel op sateliet !!
www.ABmoteurs.fr
www.ABmoteurs.fr
swatten kei-art
heb je hem al? Staat er iet in van GasGas?FOR FUN schreef:in de Quad passion van deze maand staat er ook een reportage in van een 8 tal blz. + de einduitslag.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
idd, eerst mail gestuurd naar organisatie PDV. daarna een mail gekregen dat vanaf 17 sept een dvd gekocht kon worden.No Limit YFZ schreef:Denk dat hij mailtje heeft gestuurd naar PDV
link: http://www.journalduquad.com/
hoop hem deze week nog te hebben.
steve schreef:laat ons even weten waar je de dvd besteld heb,wil mezelf wel eens in aktie zienbennyn schreef:gasten, de dvd is besteld. hopelijk volgende week in mijn bus.No Limit YFZ schreef:'t zijn homo's ! Ze volgen Head Frist Racing niet
een dvd met foto's van ALLE teams met zowel foto's van de wedstrijd als van in de pits.(maken ze me toch wijs)
ben nog niet tegengekomen waar je de dvd kunt kopen
of gaa je ook kopietjes maken
ik hoor het graag van je
kopietjes maken, dat is toch verboden é.
Precies maar ze laten geloof ik de hele maand één aflevering herhalenSwatten schreef:Nu donderdag om 12.30 ,anders de programma's kun je zien op www.motorstv.com tv giudeAlfA schreef:effe offtopic...Blasty schreef:Op Quad Passion TV op Motorstv hadden ze het er geloof ik ook over
quad passion TV? is dat een vast programma-onderdeel ofzo, en wanneer wordt da uitgezonden? ik kijk ewl eens meer naar Motors TV en ben dat nog nooit tegen gekomen...