pont du vaux(its comming)
is niet ergbennyn schreef:steve schreef:laat ons even weten waar je de dvd besteld heb,wil mezelf wel eens in aktie zienbennyn schreef: gasten, de dvd is besteld. hopelijk volgende week in mijn bus.
een dvd met foto's van ALLE teams met zowel foto's van de wedstrijd als van in de pits.(maken ze me toch wijs)
ben nog niet tegengekomen waar je de dvd kunt kopen
of gaa je ook kopietjes maken
ik hoor het graag van je
kopietjes maken, dat is toch verboden é.
ik betaal je het graag terug
ben zeer benieuwd naar wat er op staat
vond die van vorig jaar niet zo heel erg vet moet ik zeggen
hou ons even op de hoogte als je wil
groetjes
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
frankie zit je weer achter de mokkels aan hoor ikFrank MB schreef:kan iemand dat van abmoteurs opnemen, het schijnt dat daar veel van de contest op komt.
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadrunner
- Contacteer:
bedoelde van PdV, of daar iets van in staat van het gasgasteam... of van de vrouwenteams ofzo...FOR FUN schreef:Nee niets dat me opgevallen is.Bedoel je een testverslag of iets specifieks over GasGas?
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
eerst en vooral de obligate foto van de "quad racing girls"QuadGirl schreef:bedoelde van PdV, of daar iets van in staat van het gasgasteam... of van de vrouwenteams ofzo...FOR FUN schreef:Nee niets dat me opgevallen is.Bedoel je een testverslag of iets specifieks over GasGas?
Daarnaast ook nog onder andere..... "Chez les GasGas girls de Nathalie Manzano et Ghislaine Stephan, c'est la RAPIDE Natasja Haesendonckx qui rejoint le team Français......
pff, altij ma van quad racing girls... tsss. ni te doen. Wa ik heb meegereden tegen hun heb ik altijd al gewonnen van hun, alleen nu hadden we pech.oede miere schreef:eerst en vooral de obligate foto van de "quad racing girls"QuadGirl schreef:bedoelde van PdV, of daar iets van in staat van het gasgasteam... of van de vrouwenteams ofzo...FOR FUN schreef:Nee niets dat me opgevallen is.Bedoel je een testverslag of iets specifieks over GasGas?
Daarnaast ook nog onder andere..... "Chez les GasGas girls de Nathalie Manzano et Ghislaine Stephan, c'est la RAPIDE Natasja Haesendonckx qui rejoint le team Français......
Maar enfin, dat ander regeltje is natuurlijk wel goed
#32 • W-Tec Honda 450cc