RAPTOR 700 eindelijk alles in orde
-
- Quad Expert
- Contacteer:
pro met uw aankoop we zullen eens afspreken om te gaan rijden Deinze is niet zo ver
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadrunner
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Quad in plaats van motor
Hallo , Leuk te horen dat je je motor inruilt voor een quad. Ik heb ook altijd motor gereden , maar heb nu mijn motoren ingeruild voor een quad.
Ik heb er zeker geen spijt van en de motor rijders zwaaien nog altijd!
Veel plezier!!!
Veel plezier!!!
-
- Quadrunner
allé nog ne raptor erbijel patino schreef:heb gisteren ook een raptor 700 besteld
een witte,met nerfbars en bumper van goldspeed
weet wel nog nie wanneer ie geleverd word
ik wacht vol spanning af
heb fotos gezien met de nieuwe homologatiekit erop,AFSCHUWELIJK
de mijne staat sinds een paar uur in de garage, met nerfbars.
op de papieren moet ik nog wachten, samen met die blijkbaar afschuwelijke kit....
greetzzz
-
- Quadrunner
Re: Quad in plaats van motor
hopelijk kan de power van de raptor mij voldoende genot geven als op mijn R1. natuurlijk mag je een quad niet vergelijken met een moto, maar het spel mag wel wat vooruit gaanRob Nabuurs schreef:Hallo , Leuk te horen dat je je motor inruilt voor een quad. Ik heb ook altijd motor gereden , maar heb nu mijn motoren ingeruild voor een quad.
Veel plezier!!!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: Quad in plaats van motor
da gaat goed vooruit da ding vergelijken met moto zou ik niet doen da is namelijk een heel ander fun zo een quad dan een moto heb vroeger ook met moto gereden maar nu wil ik niet meer enkel nog quadyahmmy the one schreef:hopelijk kan de power van de raptor mij voldoende genot geven als op mijn R1. natuurlijk mag je een quad niet vergelijken met een moto, maar het spel mag wel wat vooruit gaanRob Nabuurs schreef:Hallo , Leuk te horen dat je je motor inruilt voor een quad. Ik heb ook altijd motor gereden , maar heb nu mijn motoren ingeruild voor een quad.
Veel plezier!!!
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
-
- Easy Quadrider
yammhy,
Proficiat met de aankoop. Ik was verrast van de prijs! Ik ben in Oktober ook van plan een Raptor700 te kopen, maar wil deze eerst eens zien met de homologatiekit erop. Tevens hou ik ook argwanend de homologatie ervan in de gaten. Kan je ons aub op de hoogte houden hoe je avonturen daarmee vorderen. Heb je de URL van de liege quads, daar ga ik zeker eens voorbij!
Proficiat met de aankoop. Ik was verrast van de prijs! Ik ben in Oktober ook van plan een Raptor700 te kopen, maar wil deze eerst eens zien met de homologatiekit erop. Tevens hou ik ook argwanend de homologatie ervan in de gaten. Kan je ons aub op de hoogte houden hoe je avonturen daarmee vorderen. Heb je de URL van de liege quads, daar ga ik zeker eens voorbij!
tja mijne kameraad heeft zijne al drie weken in zijn garage staan ,zonder papieren dus hij kan er nog niet op rijden,hij heeft hem 9000euro betaalt ,zou hij nu ook nog 600euro moeten betalen voor homologatie? ps gekocht met quadshop.Bartie schreef:Is Yamaha er nu al uit met zijn papieren
Zijn nu al heel wat raptor 700 verkocht maar nog niemand heeft papieren.
-
- Quadrunner
bedankt,DJR schreef:yammhy,
ik hou jullie op de hoogte
ik wacht met ongeduld
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
3 weken!!????billy schreef:tja mijne kameraad heeft zijne al drie weken in zijn garage staan ,zonder papieren dus hij kan er nog niet op rijden,hij heeft hem 9000euro betaalt ,zou hij nu ook nog 600euro moeten betalen voor homologatie? ps gekocht met quadshop.Bartie schreef:Is Yamaha er nu al uit met zijn papieren
Zijn nu al heel wat raptor 700 verkocht maar nog niemand heeft papieren.
tis nie mogelijk hé
ik ga zot worden pijs ik!!
vrijdag als ik nog niets gehoord heb spring ik even binnen bij david, om keer te vragen hoe het zit