excuses quadshop
-
- Quadfanaat
-
- Quadverslaafde
-
- Quadfanaat
-
- Quad GOD
- Contacteer:
SMC is sowiezo om problemen vragen. Denk niet dat je alle schuld daarvoor op quadshop moet steken. Eerst de goedkoopst mogelijke quad kopen, waarvan hier op het forum al heel negatieve verslagen over zijn en dan de winkel gaan beschuldigen vind ik nogal zwakjes.
Als je een chinese brol koopt kan je moeilijk moeilijk porche kwaliteit verwachten, en zeker niet tweedehands.
Als je een chinese brol koopt kan je moeilijk moeilijk porche kwaliteit verwachten, en zeker niet tweedehands.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Blijf gewoon bij quadshop weg mensen!
Die mannen hebben mij 6 jaar geleden ne blaster verkocht met papieren maar zonder chassisnummer .... en zonder het beloofde onderhoud da ze mij na de verkoop gingen geven...
Heel die affaire heeft mij toen 1000 eur gekost...
Maar toen waren ze wel nog autohandelaar
Die mannen hebben mij 6 jaar geleden ne blaster verkocht met papieren maar zonder chassisnummer .... en zonder het beloofde onderhoud da ze mij na de verkoop gingen geven...
Heel die affaire heeft mij toen 1000 eur gekost...
Maar toen waren ze wel nog autohandelaar
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
- Quadfanaat
-
- Quadracer
ok , quadshop is misschien niet de beste winkel ,
maar , je moet ook niet overdrijven , dat hij voor expres de bougie losser zal zette , en trouwens , die kun je zelf toch ook even terug vast draaien
maar , je moet ook niet overdrijven , dat hij voor expres de bougie losser zal zette , en trouwens , die kun je zelf toch ook even terug vast draaien
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...