let op!!! aankoop nwe raptor 700, smeer je bussen!

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
wally
Quadracer
Quadracer

let op!!! aankoop nwe raptor 700, smeer je bussen!

Bericht door wally »

Kwam er gisteren achter dat er bijna geen vet zit in de a-armen van de raptor 700. Dus ik zou zeggen, als je een 700 hebt smeer meteen je a-armen voordat je vroegtijdig moet vervangen. :shock:
hmmmmmm. eat me..
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

dat is bij alle nieuwe quads bij mn blaster ook :?
raptorke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door raptorke »

dat is het werk voor de verkoper van de quads om alles na te zien en te smeren !! zelfs al is hij nieuw moet hij toch gecontroleerd worden! dealers die dit niet doen zegt dit al veel hoe ze een quad onderhouden :wink:
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

raptorke schreef:dat is het werk voor de verkoper van de quads om alles na te zien en te smeren !! zelfs al is hij nieuw moet hij toch gecontroleerd worden! dealers die dit niet doen zegt dit al veel hoe ze een quad onderhouden :wink:
heeft daarmee niets te maken, als de quads toekomen per krat en we monteren die af dan smeren we enkel de stukken in die bevestigd worden (en gesmeerd moeten lopen natuurlijk)
Maar als jij dan op 500km komt dan smeren we alles door, zo doen de goeie dealers dat toch en 1ste onderhoud is meestal gratis.
Ik smeerde al men nippels trouwens elke keer ik hem kuiste , is kwestie van 5min en onverslijtbare bushings en lagers.
greetz
Plaats reactie