opfokken van een blater
opfokken van een blater
hey allemaal
hoe kan ik op een veilige manier de blaster een extra boost geven
ik ben vrij nieuw in de quads (heb altijd op de 2 wielege crossers gereden maar dit bevalt me iets beter)
alleen het valt het vermogen me een beetje tegen of lijkt dit nu maar in vergelijking met een 2 wiel crosser ?
kortom hoe haal ik meer uit mijn blaster ?
mvg ed
hoe kan ik op een veilige manier de blaster een extra boost geven
ik ben vrij nieuw in de quads (heb altijd op de 2 wielege crossers gereden maar dit bevalt me iets beter)
alleen het valt het vermogen me een beetje tegen of lijkt dit nu maar in vergelijking met een 2 wiel crosser ?
kortom hoe haal ik meer uit mijn blaster ?
mvg ed
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
Hij zegt wel veilige manier dus ik denk niet dat hij meteen zover wil gaan.QUADRIVEM schreef:klopt een cross 125(suzuki)heeft standaard 38 pk (hebbe ze me verteld)en ik heb ermee gereden en da gaat wel vooruit.
steek op je blaster een 240cc kit
Maar inderdaad een 240kit incl pijp, filter, carb etc zal je Blaster wel laten vliegen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
240 kit is duuuuur Luchtfilter, uitlaat en reeds kan ik voor je leveren als je wil, die 240 kit waarschijnlijk niet. Maar met die andere dingen ben je waarschijnlijk ook wel even tevreden en dan kan je daarna nog de poorten laten bewerken van je standaard cilinder, kopje vlakken, ontsteking vervroegen....
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 180
- Lid geworden op: zo 13 jul, 2003 16:02
- Locatie: Omgeving Uden
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
240 kit voor blaster is NIET wat je ervan verwacht!
het wordt zelfs voor mx afgeraden, meer geschikt voor drag.
let op vergelijk het niet met een 250 watergekoelde motor met powervalves, want dan kom je zeer bedrogen uit.
het blijft 195 cc luchtgekoeld. standaard iets van 18 pk.
beetje kietelen en 25 pk, misschien.
gewoon lekker mee rijden, op een bochtig mx circuit kom je goed mee, op de lange stukken leg je het misschien af van een grotere quad.
have fun.
mark
het wordt zelfs voor mx afgeraden, meer geschikt voor drag.
let op vergelijk het niet met een 250 watergekoelde motor met powervalves, want dan kom je zeer bedrogen uit.
het blijft 195 cc luchtgekoeld. standaard iets van 18 pk.
beetje kietelen en 25 pk, misschien.
gewoon lekker mee rijden, op een bochtig mx circuit kom je goed mee, op de lange stukken leg je het misschien af van een grotere quad.
have fun.
mark