welke zou ik nemen?
welke zou ik nemen?
Hallo,
Sinds kort ben ook ik gebeten van het quad-virus. Een kameraad van me heeft me is meegenomen op z'n quad en ik moet zeggen dat ik direct verkocht was...
Ik ben nu zelf op zoek naar eentje maar weet niet goed welke ik zou nemen. Ik zou gaan voor de Z400/KFX of de raptor. Wie heeft welke en kan de voor/nadelen van z'n eigen quad vertellen? EN wie kan my aan een testritje helpen
thanks
Sinds kort ben ook ik gebeten van het quad-virus. Een kameraad van me heeft me is meegenomen op z'n quad en ik moet zeggen dat ik direct verkocht was...
Ik ben nu zelf op zoek naar eentje maar weet niet goed welke ik zou nemen. Ik zou gaan voor de Z400/KFX of de raptor. Wie heeft welke en kan de voor/nadelen van z'n eigen quad vertellen? EN wie kan my aan een testritje helpen
thanks
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
doe eens een testridje op een yamaha banshee, is een heel apparte quad, met heel weinig problemen aan op te merken, model is al 18 jaar oud en wordt nogaltijd verkocht (persoonlijk vin ik het 1 vd mooiste quads ook)..
doordat hij zo simpel is van mecaniek kan er zelden iets van vals conact of dergelijke aan zijn, heel weinig elek. bekabeling, makkelijk zelf nog aan te werken, is zeer stabiel op de baan (beste baanquad) enz..
en is een geodkope quad ook doordat het 2t is!!
doordat hij zo simpel is van mecaniek kan er zelden iets van vals conact of dergelijke aan zijn, heel weinig elek. bekabeling, makkelijk zelf nog aan te werken, is zeer stabiel op de baan (beste baanquad) enz..
en is een geodkope quad ook doordat het 2t is!!
Yamaha Banshee
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
doe eens een testridje op een yamaha banshee, is een heel apparte quad, met heel weinig problemen aan op te merken, model is al 18 jaar oud en wordt nogaltijd verkocht (persoonlijk vin ik het 1 vd mooiste quads ook)..
doordat hij zo simpel is van mecaniek kan er zelden iets van vals conact of dergelijke aan zijn, heel weinig elek. bekabeling, makkelijk zelf nog aan te werken, is zeer stabiel op de baan (beste baanquad) enz..
en is een goedkope quad ook doordat het 2t is!!
doordat hij zo simpel is van mecaniek kan er zelden iets van vals conact of dergelijke aan zijn, heel weinig elek. bekabeling, makkelijk zelf nog aan te werken, is zeer stabiel op de baan (beste baanquad) enz..
en is een goedkope quad ook doordat het 2t is!!
Yamaha Banshee
Heb juist een testritje gemaakt op een yamaha 350R en ik moet zeggen dat ie wel lekker ging...
Was nog maar 3maand oud met handbeschermers, nieuwe uitaat (rino geloof ik) en homologatiekit. Juist de prijs vond ik nog veel.
De handelaar vroeg er nog 5900€ van , maar ik kreeg een jaar garantie. Wat denken jullie daarvan
greetz
Was nog maar 3maand oud met handbeschermers, nieuwe uitaat (rino geloof ik) en homologatiekit. Juist de prijs vond ik nog veel.
De handelaar vroeg er nog 5900€ van , maar ik kreeg een jaar garantie. Wat denken jullie daarvan
greetz
en heb je al met een andere quad gereden?tvdn schreef:Heb juist een testritje gemaakt op een yamaha 350R en ik moet zeggen dat ie wel lekker ging...
Was nog maar 3maand oud met handbeschermers, nieuwe uitaat (rino geloof ik) en homologatiekit. Juist de prijs vond ik nog veel.
De handelaar vroeg er nog 5900€ van , maar ik kreeg een jaar garantie. Wat denken jullie daarvan
greetz
Heb al met een kawasaki gereden. Een brute force denkek. Zo'n automaat ingeschreven als landbouwvoertuig...
Vandaag dan op die raptor 350 ... Komende dagen misschien is op een suzuki rijden en dan de 660. Of zou die te zwaar zijn voor een 'beginnelinkske'
Laat al jullie ervaringen en/of bedenkingen maar is los in dees topic
Vandaag dan op die raptor 350 ... Komende dagen misschien is op een suzuki rijden en dan de 660. Of zou die te zwaar zijn voor een 'beginnelinkske'
Laat al jullie ervaringen en/of bedenkingen maar is los in dees topic
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
inderdaad, het is de manier waarop je rijdt he, eerst raak je dat beetje gewend en dan kan je hem eens ten volle testen. zolang je er met je verstand bij blijft is niets te zwaar (mss zelfs niet zwaar genoeg )raptorke schreef:te zwaar?? niks is te zwaar om te beginnen ! als je budget het toelaat moet je zo zwaar mogelijk gaan om het achteraf niet te beklagen
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Hey
Zit er zoveel verschil tussen de z400 en de 350
Heb al veel discussies gelezen tussen de fans van de z400/kfx en de raptor fanaten maar hoe zit het nu Hoe zit het met de topsnelheid, handelbaarheid, trekkracht... Iedereen zal zijn eigen keuze waarschijnlijk wel verdedigen. Maar wie heeft ze alle 3 al is GOED kunnen testen en weet raad???
Hoop binnenkort ergens een z400 te testen en dan zien we wel. Hoe langer ik wacht hoe meer ik kan sparen natuurlijk he
Zit er zoveel verschil tussen de z400 en de 350
Heb al veel discussies gelezen tussen de fans van de z400/kfx en de raptor fanaten maar hoe zit het nu Hoe zit het met de topsnelheid, handelbaarheid, trekkracht... Iedereen zal zijn eigen keuze waarschijnlijk wel verdedigen. Maar wie heeft ze alle 3 al is GOED kunnen testen en weet raad???
Hoop binnenkort ergens een z400 te testen en dan zien we wel. Hoe langer ik wacht hoe meer ik kan sparen natuurlijk he