Dat zadel vindt ik wel mooiRalph schreef:Het zadel is ook weer iets van Suzuki, kijk maar naar de LT250R en de LT500R.
suzuki 450r
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Aah! Had mij altijd al afgevraagd waarom ze quads standaard zo 'small' maken.No Limit YFZ schreef:Persoonlijk vind ik niet dat de quad 50 inch/130 cm breed lijkt. Denk ook niet dat men op de markt zou komen met een quad die zo breed staat want dan gaan de GNCC cross country rijders klagen dat ze niet tussen de bomen kunnen.
Klinkt logisch.
-
- Quadracer
vet machien ! wel jammer van die koplamp
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
ik heb ens erges gelezen , in scootin bij de quadtest , dat suzuki voor het uiterlijk zorgde en dat de motoren allemaal van bij kawasaki komen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
ow kan ook
Het frame komt toch van Suzuki want dat staat er bij mij met koeienletters opgeschreven.
Het blok dat erin ligt is ook al van Suzuki en Kawa, ook van de 2wielers zijn er namelijk versies van beide merken!
Het blok dat erin ligt is ook al van Suzuki en Kawa, ook van de 2wielers zijn er namelijk versies van beide merken!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"