handkappen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

stompie schreef:
David, kfx 700 schreef:niet zo moeilijk hoor

1 die halve buisjes moeten in je handvat (in je buis van je stuur)
dus gewoon met een mes een rondje snijden in je handvat

2 dan zet je die klem op je stuur ( nog niets vastschroeven, gewoon met de hand de vijsjes vast draaien)

3 plaats de handkappen in de positie die je wil en alles aanspannen

door die bout aan te spannen schuiven die buisjes van elkaar weg, waardoor die opspannen in je stuur (en dus vast komen te zitten)
dit had ik ook geprobeerd maar die klem krijg ik niet ver genoeg geschove omdat er een buis van het stuur in de weg staat en en heb de handkap er eens provisoir tegen gehouden en in de juiste stand staat ze in de weg voor men voorste rem en mijn koppeling. dus het lukt niet op de gewone manier. Maar denk met die koppelstukken wel
origineel stuur?
ik had dit met m'n blaster, en lukte echt niet, omdat het een ander stuur was!!
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

ja is ander stuur (ie foto begin topic) en lukt dus echt niet
wat heb jij er toen aan gedaan
--HoNdA 400--
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

ff off topic wat is er met je koppeling gebeurt??? :shock: dat hele ding staat naar beneden
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

tointjuh schreef:ff off topic wat is er met je koppeling gebeurt??? :shock: dat hele ding staat naar beneden
euh niks die stond zo toen ik hem was gaan halen maar had er geen last van aangezien ik nooit anders geweten had. toen ik het op de foto zag ben ik het direct gaan herdraaien(was voordien gewoon anders gedraaid) en is toch een stuk beter :wink:
--HoNdA 400--
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

stompie schreef:
Skicks schreef:
stompie schreef: dit had ik ook geprobeerd maar die klem krijg ik niet ver genoeg geschove omdat er een buis van het stuur in de weg staat en en heb de handkap er eens provisoir tegen gehouden en in de juiste stand staat ze in de weg voor men voorste rem en mijn koppeling. dus het lukt niet op de gewone manier. Maar denk met die koppelstukken wel
origineel stuur?
ik had dit met m'n blaster, en lukte echt niet, omdat het een ander stuur was!!
ja is ander stuur (ie foto begin topic) en lukt dus echt niet
wat heb jij er toen aan gedaan
nooit gelukt, had ze gekocht een week voordat ie verkocht was. heb ze nogaltijd liggen!!
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

ah :D ma bij mij zou het toch wel moeten lukken vind ik
--HoNdA 400--
Schubbi
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Schubbi »

en ist al gelukt???

heb hetzelfde probleem gehad dit weekend met mijn handkappen. Met die universele dingskes zit geen instructie!! Ik heb die schuine buisjes niet gebruikt en gewoon mijn standaard trilbussen gebruikt. en als je die klemmen rond je stuur zet kijkt dan of de schroefdraad tegoei staat. anders blijf je eeuwig op die schroef draaien.
Alo kroket, wa een vette quad!
Waar staat die YETI?
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

Schubbi schreef:en ist al gelukt???

heb hetzelfde probleem gehad dit weekend met mijn handkappen. Met die universele dingskes zit geen instructie!! Ik heb die schuine buisjes niet gebruikt en gewoon mijn standaard trilbussen gebruikt. en als je die klemmen rond je stuur zet kijkt dan of de schroefdraad tegoei staat. anders blijf je eeuwig op die schroef draaien.

nope nog altijd niet ben der al een heel tijdje een oplossing aant zoekn ma denk toch te gaan voor die koppelstukken
--HoNdA 400--
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

heeft deze shee ook geen koppelstukken?

http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=8880

greetz
--HoNdA 400--
Schubbi
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Schubbi »

PM Vincenzo eens. die had dat ook met zijne blaster aan de hand. en ik had hem dat daarstrak gevraagd hij weet hoe je dat moet doen.
greetz
Alo kroket, wa een vette quad!
Waar staat die YETI?
Plaats reactie